5 načinov, kako prihraniti denar, ko začenjate z novim poslom

Avtor Nejc Krumpačnik — 05.07.2010
Komentiraj!
Danes je začeti posel, ki zveni in izgleda profesionalno, lažje kot nekoč. Vse več je poslovnežev, ki so svoja podjetja začeli razvijati z zelo majhno vsoto denarja ter jih v nekaj letih spremenili v multimiljonska podjetja. Tukaj je naštetih nekaj orodij in storitev, ki jih lahko uporabite kot pomoč za začetek vaše pustolovščine.
5 načinov, kako prihraniti denar, ko začenjate z novim poslom

Vse, kar morate storiti za prihranek denarja je, da spoznate nekaj novih ugodnih storitev, ki vam jih ponuja sodobna tehnologija(slika: makemoney357)

Prepoznavnost podjetja

Preden lahko vaše podjetje sploh začne obstajati, potrebuje ime, logotip in identiteto. Profesionalen logotip po naročilu vam lahko izdelajo že za 100 evrov. Preverite, če morda poznate kakega študenta, ki obvlada izdelavo logotipov. Ko imate izdelan logotip, pa potrebujete še vizitke podjetja, ki jih lahko dobite natisnjene že za nekaj 10 evrov.

Pisarniški prostori

Če potrebujete prostor za vodenje vašega dela in srečanja s strankami v profesionalnem okolju, je najcenejši način, da najamete posamezno pisarno ali sobo v stavbi, kjer je že več drugih pisarn, najetih s strani drugih podjetnikov. Na posameznih spletnih straneh lahko najdete, če je kakšna od takšnih pisarn na voljo na vašem območju.

Telefonski sistem

Če želite kot vsa "prava" podjetja imeti tudi vi svoj telefonski sistem, ima Amis za vas zanesljivo in sodobno rešitev. Za novopečene podjetnike so pripravili tri pakete, ki vključujejo brezplačno telefoniranje v vsa slovenska fiksna omrežja, nabor vseh funkcij, ki jih podjetje potrebuje za lažje in nemoteno poslovanje, poleg tega pa še zanesljiv in hiter internet. Storitev Amis ITP je primerna za podjetja, ki za svoje poslovanje ne potrenujejo več kot treh telefonskih številk. Tudi stroški naročnine so izredno ugodni, saj je tarifni sistem impulzov neodvisen od nacionalnega operaterja. Podobne paketa imajo tudi drugi operaterji.

Faksiranje

Namesto, da si, kot pred dvajsetimi leti, kupujete drage faks naprave, ki jih je treba kar naprej menjati, poleg tega pa še kupovati papir, imate zdaj na voljo spletni faks. Fakse lahko prejemate kar po elektronski pošti, za kar boste na mesec odšteli le okoli 10 evrov na mesec.

Upravljanje s številkami

Najeti nekoga, ki bo vodil vaše računovodstvo je lahko v začetku poslovanja zelo drago. To sicer ni vedno najboljši nasvet, vendar lahko ob majhnem obsegu poslovanja za svoje papirje poskrbite sami. Potrebno se je izobraževati na tem področju, hkrati vam priporočamo, da zaprosite računovodjo, da vam vsaj pregleda vaše papirje konec leta. Uporabite lahko program za vodenje računovodstva, kar vam precej olajša ter poenostavi delo ter zmanjša morebitne napake.

 

Vir: Smallbizbee

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!