7 nasvetov za učinkovito pisanje opisov izdekov

Opis izdelka igra ključno vlogo pri uspešni prodaji, ne glede na to, ali prodajate na svoji spletni strani, spletni trgovini v oblaku, prodajni platformi, ali preprosto v svoji dobri stari nedigitalno zidani trgovini.
Izobražujte (potencialne) stranke

Kupce morate poiskati sami (Vir slike: Freeimages.com)

Ne glede na to, ali želite prodajati na svoji spletni strani, spletni trgovini v oblaku (Shopamine, Shopify, BigCommerce), prodajni platformi (Amazon, eBay), ali preprosto v svoji dobri stari nedigitalno zidani trgovini, bo opis izdelka ključnega pomena za uspešno prodajo.

Le-ta namreč ni zagotovljena, četudi potencialni kupec išče točno tisti izdelek, ki ga prodajate v svoji spletni trgovini, saj bo o tem izdelku zelo verjetno hotel vedeti kaj več, preden zanj dejansko poseže v denarnico. Z drugimi besedami, preden boste lahko zaključili prodajo, boste morali uporabiti dober opis izdelka.

Da boste prodajo lažje zaključili tudi vi, smo zbrali nekaj izkušenj in napotkov strokovnjakov:

  • ljudje opise izdelkov bolj kot ne preletijo, zato le-ti ne smejo biti dolgi spisi;
  • pomembnejše podrobnosti predstavite v prvih dveh stavkih;
  • vsekakor upoštevajte piramidno strukturo – najpomembnejše na vrhu, najmanj pomembno na koncu;
  • opis naj bo ravno dovolj dolg, da opiše izdelek. Ljudje neradi berejo predolge opise, zato omejite njihovo dolžino na 60-80 besed. Uporabljajte kratke stavke, saj s tem lahko bistveno zmanjšate število besed;
  • jasno in razumljivo predstavite izdelek, njegove prednosti in razloge, zaradi katerih bi naj bil kupcem všeč;
  • ne bodite preveč specifični in tehnični, saj se ljudje ne bodo mogli poistovetiti z izdelkom;
  • če ne gre za izjemno sprecifično ponudbo (npr. pogrebno opremo) je kreativnost vedno dobrodošla. Naj bo vaša vsebina drugačna od ostalih.

Več o avtorjih

Brezplačni dokument so pripravili strokovnjaki, ki v okviru slovenske spletne platforme za trgovanje v oblaku Shopamine že več kot 5 let spremljajo na stotine uspešnih, neuspešnih, velikih in majhnih spletnih trgovin.Tako pri sami platformi kot pri razvoju specializiranih kadrov za razvoj spletne prodaje gre za dovolj dolgo obdobje, da imajo trgovci s spletnimi trgovinami Shopamine zagotovljen tako razvoj kot prvovrstno svetovanje pri trženju svojih izdelkov.

Podatki kažejo, da ne gre le za prazne besede:

  • trenutno platformo Shopamine uporablja že več kot 150 spletnih trgovcev, to število pa raste iz meseca v mesec;
  • skupni promet vseh trgovin v letu 2013 je bil okoli 4 milijone evrov, oziroma povprečno skoraj 2.200€ mesečno na posamezno trgovino;
  • trgovine na platformi Shopamine neprestano beležijo visoko stopnjo rasti, saj je bilo prvih petih mesecih letošnjega leta skupna vrednost nakupov na platformi Shopamine kar 443% višja kot v enakem obdobju lani;
  • z nadaljnjim razvojem platforme Shopamine se nenehno ukvarja ekipa nadarjenih in izkušenih programerjev.
Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje