7 nasvetov za učinkovito pisanje opisov izdekov

Opis izdelka igra ključno vlogo pri uspešni prodaji, ne glede na to, ali prodajate na svoji spletni strani, spletni trgovini v oblaku, prodajni platformi, ali preprosto v svoji dobri stari nedigitalno zidani trgovini.
Izobražujte (potencialne) stranke

Kupce morate poiskati sami (Vir slike: Freeimages.com)

Ne glede na to, ali želite prodajati na svoji spletni strani, spletni trgovini v oblaku (Shopamine, Shopify, BigCommerce), prodajni platformi (Amazon, eBay), ali preprosto v svoji dobri stari nedigitalno zidani trgovini, bo opis izdelka ključnega pomena za uspešno prodajo.

Le-ta namreč ni zagotovljena, četudi potencialni kupec išče točno tisti izdelek, ki ga prodajate v svoji spletni trgovini, saj bo o tem izdelku zelo verjetno hotel vedeti kaj več, preden zanj dejansko poseže v denarnico. Z drugimi besedami, preden boste lahko zaključili prodajo, boste morali uporabiti dober opis izdelka.

Da boste prodajo lažje zaključili tudi vi, smo zbrali nekaj izkušenj in napotkov strokovnjakov:

  • ljudje opise izdelkov bolj kot ne preletijo, zato le-ti ne smejo biti dolgi spisi;
  • pomembnejše podrobnosti predstavite v prvih dveh stavkih;
  • vsekakor upoštevajte piramidno strukturo – najpomembnejše na vrhu, najmanj pomembno na koncu;
  • opis naj bo ravno dovolj dolg, da opiše izdelek. Ljudje neradi berejo predolge opise, zato omejite njihovo dolžino na 60-80 besed. Uporabljajte kratke stavke, saj s tem lahko bistveno zmanjšate število besed;
  • jasno in razumljivo predstavite izdelek, njegove prednosti in razloge, zaradi katerih bi naj bil kupcem všeč;
  • ne bodite preveč specifični in tehnični, saj se ljudje ne bodo mogli poistovetiti z izdelkom;
  • če ne gre za izjemno sprecifično ponudbo (npr. pogrebno opremo) je kreativnost vedno dobrodošla. Naj bo vaša vsebina drugačna od ostalih.

Več o avtorjih

Brezplačni dokument so pripravili strokovnjaki, ki v okviru slovenske spletne platforme za trgovanje v oblaku Shopamine že več kot 5 let spremljajo na stotine uspešnih, neuspešnih, velikih in majhnih spletnih trgovin.Tako pri sami platformi kot pri razvoju specializiranih kadrov za razvoj spletne prodaje gre za dovolj dolgo obdobje, da imajo trgovci s spletnimi trgovinami Shopamine zagotovljen tako razvoj kot prvovrstno svetovanje pri trženju svojih izdelkov.

Podatki kažejo, da ne gre le za prazne besede:

  • trenutno platformo Shopamine uporablja že več kot 150 spletnih trgovcev, to število pa raste iz meseca v mesec;
  • skupni promet vseh trgovin v letu 2013 je bil okoli 4 milijone evrov, oziroma povprečno skoraj 2.200€ mesečno na posamezno trgovino;
  • trgovine na platformi Shopamine neprestano beležijo visoko stopnjo rasti, saj je bilo prvih petih mesecih letošnjega leta skupna vrednost nakupov na platformi Shopamine kar 443% višja kot v enakem obdobju lani;
  • z nadaljnjim razvojem platforme Shopamine se nenehno ukvarja ekipa nadarjenih in izkušenih programerjev.
Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje