Goat Mug je drugi najbolj financiran slovenski projekt na Kickstarterju!

Na Kickstarterju se je zaključilo zbiranje sredstev za projekt Goat Mug, ki sta ga zasnovali ekipi iz dizajnerskega studia Desnahemisfera in marketinškega podjetja Equa. Edinstvena kavna skodelica v obliki kozjega roga je prepričala 10.617 podpornikov, ki so projekt podprli s 458.071 dolarji!
Goat Mug je drugi najbolj financiran slovenski projekt na Kickstarterju!

Goat Mug je postal drugi najbolj financiran slovenski projekt na Kickstarterju! (Vir slike: Kickstarter)

Eleganca, inovativnost in uporabnost so tri lastnosti, ki najbolje pristajajo kavni skodelici v obliki kozjega roga Goat Mug. Gre za produkt skupnega dela dveh ekip: ekipe iz dizajnerskega studia Desnahemisfera ter ekipe iz marketinškega podjetja Equa, ki sta se odločili denarna sredstva za zagon množične proizvodnje poiskati s pomočjo crowdfundinga, natančneje s Kickstarterjem.

In odločitev se je izkazala za odlično: ekipi sta s produktom, ki je na Kickstarterju že kmalu po zagonu spletne kampanje postal pravi hit, prepričali 10.617 podpornikov in zbrali 458.071 dolarjev. S tem je Goat Mug postal drugi najbolj financiran slovenski projekt na Kickstarterju, takoj za projektom FlyKly Smart Wheel, ki je s 2.358 podporniki in zbranimi 701.239 dolarji še vedno velja za najbolj financiran slovenski projekt.

V kolikor vas je odlično zastavljena spletna crowdfunding kampanja ter ideja samega produkta navdušila, lahko zgodbo o Goat Mug iz prve roke slišite na brezplačnem MP dogodku: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!, ki bo na sporedu v sredo, 14. januarja 2015, ob 17. uri.

Anže Miklavec iz podjetja Equa, ki se že nekaj let uspešno ukvarja s prodajo fizičnih produktov v maloprodaji in veleprodaji, tako v fizičnih trgovinah kot tudi prek spleta, bo namreč obiskovalcem pojasnil zanimivosti in podrobnosti o projektu Goat Mug.

Dotaknil se bo naslednjih točk:

Poslušajte zgodbo o Goat Mug v živo!

  • Kako smo prišli na idejo za GOAT MUG?
  • Kako testirati trg za fizične produkte?
  • Razvoj fizičnega produkta. 3D tiskalnik zmanjša stroške razvoja prototipa.
  • Prednosti množičnega financiranja: Zakaj smo se odločili za Kickstarter?
  • Kako smo se marketinško lotili Kickstarter kampanje?
  • Marketing: prodajamo zgodbo, ne produkta.

Vabljeni!

Oznake: , , , , ,