Kako napisati poslovno elektronsko sporočilo, na katero bo prejemnik rade volje odgovoril

Avtor Urša Eva Pucelj — 29.11.2014
Komentiraj!
Verjetno se je že vsak izmed nas kdaj vprašal, kako napisati elektronsko sporočilo, na katero bo prejemnik na drugi strani rade volje odgovoril, pa naj bo to sporočilo potencialni stranki, nekomu, ki ga občudujemo ali pa morebitnemu delodajalcu …
Kako napisati poslovno elektronsko sporočilo, na katero bo prejemnik rade volje odgovoril

Kako napisati elektronska sporočila, na katera bodo prejemniki rade volje odgovorili (Vir slike: Freeimages.com)

Paul Jarvis, eden izmed uspešnih avtorjev iz področja podjetništva, ki že vrsto let uspešno sodeluje tudi s startupi iz Silicijeve doline, vrhunskimi atleti in svetovno znanimi podjetniki, podaja nekaj nasvetov, kako elektronsko sporočilo sestaviti na ustrezen in inovativen način.

1. Kratkost

V predstavitvenem elektronskem sporočilu ni nobene potrebe, da napišemo svojo celotno življenjsko zgodbo. Ohranite kratkost in jasnost. Šele v primeru, če dobite odgovor nanj, se boste lahko spustili v mnoge ostale detajle vaše poslovne poti.

2. Iskrena in inovativna pohvala

Velikega pomena pri pisanju predstavitvenega sporočila igra tudi (po)hvala. Vendar Jarvis pri tem svetuje, naj slednja ne bo posladkana, opazno pa mora biti, zakaj jih cenite. Omenite specifično delo prejemnika in hvalo jasno usmerite v to smer.

3. Jasen namen

Če želite prejeti odgovor, poskrbite, da boste vprašali nekaj točno določenega. Ne pošiljajte vprašanj, ki so zastavljena preveč široko in ne postopajte kot mačka okoli vrele kaše, ker se bojite zastaviti specifično vprašanje.

4. Lahko izrečen 'da'

Ustvarite svojo priložnost, da bo prejemnik po vašem prebranem sporočilu rekel 'da'. Ne prosite za nič enormnega že takoj na začetku. Bodite spoštljivi do njegovega časa in do dejstva, da z izbranim prejemnikom zaenkrat še nimate ustvarjenega odnosa. Obenem pa mu pokažite tudi, zakaj je dobro zanj, da vam odgovori na poslano sporočilo.

5.  Preberite ga naglas

Preden pritisnite tipko 'pošlji', preberite napisano naglas. S tem boste preverili vse morebitne tipkarske napake in to, kako vaše sporočilo pravzaprav zveni.

Jarvis svetuje še, da v primeru neodzivnosti s strani prejemnika, tega vsekakor ne smemo jemati preveč osebno. Njegovo mnenje je, da namesto vsake osebe, ki ne odgovori, tu po vsej verjetnosti obstajajo vsaj še tri druge s podobnimi veščinami ali ugledom, ki jih lahko poskušate doseči, pri tem pa imejte vedno v mislih zgoraj razdelanih pet točk. 

Vir: Inc.

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice