BLOG MARKETING DELAVNICA

Kako preprečiti napake v elektronski pošti?

Najpogostejša napaka, ki jo lahko naredimo pri pošiljanju elektronskega sporočila, je, da vpišemo napačnega naslovnika. Na to lahko vpliva tudi preobremenjenost, ki nastopi kot posledica dolgotrajnega pregledovanja elektronskega predala in odpisovanja na elektronska sporočila.
Kako preprečiti napake v elektronski pošti?

V elektronskih sporočilih se izogibajte uporabi klicajev (Vir sliike: YouTube).

V zadnjem času smo lahko po tujih medijih spremljali članke in debate o tem, ali je prepoved elektronske komunikacije z zaposlenimi izven delovnega časa resnično smiselna. V Franciji ta prepoved za delavce v določenih panogah že obstaja, enako možnost zdaj preučuje tudi Nemčija.

Ne glede na morebitne spremembe, pa pri elektronskih sporočilih obstaja nekaj pravil. In ker je naš elektronski nabiralnik iz dneva v dan bolj poln, se nam lahko hitro zgodi kakšna napaka. Tudi to, da sporočilo pošljemo napačnemu prejemniku. Da gre za precej razširjeno težavo, ki pesti (skorajda) vsakega od nas, kaže tudi obsežen seznam literature na to temo. Knjiga, ki jo je izpostavil Business Insider, je The Essentials of Business Etiquette. Poglejmo, kaj svetuje njena avtorica, Barbara Pachter.

Kakršna koli napaka v elektronskem sporočilu nas lahko stane pomembne poslovne priložnosti, zato je pomembno, da sporočilo pred pošiljanjem še enkrat preverimo. Preverite ime naslovnika, saj obstaja možnost, da ste sporočilo naslovili na napačnega naslovnika. Morda ste izbrali enako ime naslovnika, kot ga ima oseba, ki ji sicer želite poslati sporočilo.

Sporočilo opremite z jasno in direktno zadevo (Subject). Ta bo vašega prejemnika lahko prepričala, da bo sploh odprl vaše sporočilo. Izberite takšno zadevo, ki bo prejemniku takoj dala vedeti, zakaj mu pišete.

Uporabljajte profesionalne elektronske naslove. »Babygirl@…« in podobni elektronski naslovi ne spadajo v poslovni svet. Naslov naj vsebuje vaše ime in priimek, tako da bo prejemnik vedno vedel, od koga je prejel sporočilo.

Preden sporočilo pošljete, ga preberite še enkrat. Morda je bolje, da sporočilo najprej napišete v Wordu, v njem pa vklopite možnost preverjanja črkovanja. Preden pošljete sporočilo, preverite, ali ste navedli pravega prejemnika. To je najbolje storiti na koncu.

Če ste prejeli sporočilo, ki je bilo očitno namenjeno nekomu drugemu, odgovorite in opozorite na napako. Izogibajte se odgovarjanju na vse elektronske naslove, ki jih je navedel prvi pošiljatelj – razen, če ste prepričani, da mora sleherni iz prvotnega seznama prejeti tudi vaše sporočilo.

Uporabljajte profesionalne pozdrave. »Hej, ti,« in podobni pozdravi ne spadajo v profesionalno komuniciranje. Previdni bodite tudi  pri uporabi klicajev. Uporabljajte jih le v primeru navdušenja, a upoštevajte, da je prevelika količina klicajev videti nezrelo ali preveč čustveno. Previdni bodite tudi pri humorju.

Ameriški delavci naj bi kar četrtino svojega delavnika namenili pregledu elektronskega predala. Koliko časa porabite vi?

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

20.09.2017 od 16:00 do 18:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje