Kako vnaprej razporediti objave na Facebooku?

Možnost vnaprejšnjega razporejanja objav na Facebooku sicer obstaja že kar nekaj časa, a nekateri te dobrodošle in priročne možnosti še vedno niso prepoznali. Ta predvsem podjetjem olajša delo in lažje planira objave.
Kako vnaprej razporediti objave na Facebooku?

Objave lahko razporejamo tudi do šest mesecev vnaprej (Vir slike: Google Play)

Korak za korakom predstavljamo postopek vnaprejšnega razporejanja objav.

Objavo lahko nastavimo kar za šest mesecev vnaprej, ta možnost pa omogoča objave v najmanj 10-minutnih intervalih. Možnost vnaprejšnjega razporejanja objav pozdravljajo predvsem podjetja, ki imajo na Facebooku svoje strani, saj jim olajša postopek in prihrani čas za ostale stvari.

Kako vnaprej uredimo objavo? Prijavite se v račun na Facebooku in pripravite objavo, kot bi jo sicer. Pripnete lahko fotografijo, dodate internetne povezave, videe iz YouTuba. 

V spodnjem levem kotu najdite simbol, ki spominja na uro. S klikom nanj določite leto (omogoča tudi možnost razporejanja objav v preteklosti), mesec, dan in uro objave. Objavo lahko določite za največ šest mesecev vnaprej, zvrstijo pa se lahko v 10-minutnih intervalih.

Ko boste končali s pripravo vnaprejšnje objave, kliknite možnost Schedule.

Česa ne morete objaviti vnaprej? Objavite lahko internetne povezave, fotografije, objave in video vsebine. Ne morete pa vnaprej objavljati foto albumov, dogodkov in ponudb.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje