Kako uspeti kot slovenski Swich?

Avtor Maruša Žibert — 30.07.2014
Komentiraj!
»Kickstarter sem vzel kot marketinški test,« pravi Boris Lutman, gonilna sila slovenskega projekta Swich, ki se je predstavil na Kickstarterju. Swich, ki je dosegel izjemen uspeh, s samo idejo sicer ne izstopa, je pa zato s svojim dizajnom navdušil več kot 280 podpornikov.
Kako uspeti kot slovenski Swich?

Največ Swichev bodo poslali v Kalifornijo (Foto: Peter Irman)

»Kampanjo smo gradili zadnje mesece, nekaj medijev smo obvestili tudi vnaprej,« Lutman potrdi pomembnost predhodnega obveščanja medijev o projektu. Čeprav je Swich preizkusil na Kickstarterju, na katerega gleda kot bazo uporabnikov, ki so sposobni pokazati, kateri izdelki bodo v prihodnosti na policah, pa meni, da tudi brez pomoči Kickstarterja ne bi ostal neopažen.

Ni inovacija, a je poseben

In kaj je pri Swichu tako izjemnega? Po mnenju sogovornika je zmagal dizajn, inovacijo pa prinašata oblika in namenskost stojala. »Oblikovanje in celotno idejo sva razvila skupaj s produktnim oblikovalcem Matijo Milkovičem Biloslavom, ki je opravil izjemno delo,« kar so potrdili uporabniki pametnih telefonov. Lutman za uspeh izpostavlja tudi ekipo, ki je v projekt vložila veliko truda. »Ta trud je konec koncev ključen, da nekdo izdelek opazi in ga prepozna kot zanimivega. Za vizualno podobo stoji grafična in spletna oblikovalka Melissa Cerić, ki je že prej vodila ta oddelek studia (Studio Lutman Design, op. a.),« medtem ko je Žiga Godina poskrbel, da je novica o Swichu prišla do pravih medijev.

Na fotografiji (iz leve proti desni): Melissa Cerić, Boris Lutman, Matija Milkovič Biloslav, Žiga Godina

Usmerjeni v napredne uporabnike pametnih telefonov

Podporniki Swicha prihajajo iz celega sveta, bodo pa največ izdelkov poslali v Kalifornijo, kar je po mnenju Lutmana tudi posledica dejstva, da je Kickstarter ameriški. Tudi sicer so veliko pozornost usmerili na ZDA, saj so Američani napredni uporabniki pametnih telefonov, naklonjeni inovacijam takšnega kova. »To je trg, kjer brezžično polnjenje ni inovacija. Swich ni prvi brezžični polnilec, a je najlepši. Tako pravi medijska srenja tega področja,« dodaja. Podporniki bodo prve iz obrata v Sloveniji dobili po načrtih, novembra letos, možno pa ga bo kupiti tudi prek spleta, in sicer na www.swichwicharger.com.

Swich je prepričal 287 podpornikov, ki so skupaj ponudili 45.280 dolarjev. Ekipa si je zastavila cilj v višini 25 tisoč dolarjev.

Ponudb veliko, a gredo svojo pot

Je pa Kickstarter, podobno kot ostalim ekipam, prinesel ponudbe z vseh strani, a po besedah Lutmana niso vplivale na projekt. »Ponudbe bomo še pretehtali v bodoče, za zdaj pa bodo izdelki pripravljeni po načrtu,« pravi pa, da se investitorja ne bi branili, čeprav so z začetno »investicijo« s strani Kickstarter podpornikov izredno zadovoljni.

Lutman svetuje …

Kaj svetuje Lutman vsem tistim, ki se podajajo na crowdfunding platforme? Pozanimajte se, katera platforma najbolje ustreza vašemu projektu. Temeljito se pripravite (še pred začetkom kampanje), vzpostavitve trdno mrežo podpornikov, ki vam bodo pomagali osvojiti cilj. Predvsem pa: »Dober načrt, prava ekipa in izdelek, v katerega trdno verjamete

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!