Kako uspeti kot slovenski Swich?

»Kickstarter sem vzel kot marketinški test,« pravi Boris Lutman, gonilna sila slovenskega projekta Swich, ki se je predstavil na Kickstarterju. Swich, ki je dosegel izjemen uspeh, s samo idejo sicer ne izstopa, je pa zato s svojim dizajnom navdušil več kot 280 podpornikov.
Kako uspeti kot slovenski Swich?

Največ Swichev bodo poslali v Kalifornijo (Foto: Peter Irman)

»Kampanjo smo gradili zadnje mesece, nekaj medijev smo obvestili tudi vnaprej,« Lutman potrdi pomembnost predhodnega obveščanja medijev o projektu. Čeprav je Swich preizkusil na Kickstarterju, na katerega gleda kot bazo uporabnikov, ki so sposobni pokazati, kateri izdelki bodo v prihodnosti na policah, pa meni, da tudi brez pomoči Kickstarterja ne bi ostal neopažen.

Ni inovacija, a je poseben

In kaj je pri Swichu tako izjemnega? Po mnenju sogovornika je zmagal dizajn, inovacijo pa prinašata oblika in namenskost stojala. »Oblikovanje in celotno idejo sva razvila skupaj s produktnim oblikovalcem Matijo Milkovičem Biloslavom, ki je opravil izjemno delo,« kar so potrdili uporabniki pametnih telefonov. Lutman za uspeh izpostavlja tudi ekipo, ki je v projekt vložila veliko truda. »Ta trud je konec koncev ključen, da nekdo izdelek opazi in ga prepozna kot zanimivega. Za vizualno podobo stoji grafična in spletna oblikovalka Melissa Cerić, ki je že prej vodila ta oddelek studia (Studio Lutman Design, op. a.),« medtem ko je Žiga Godina poskrbel, da je novica o Swichu prišla do pravih medijev.

Na fotografiji (iz leve proti desni): Melissa Cerić, Boris Lutman, Matija Milkovič Biloslav, Žiga Godina

Usmerjeni v napredne uporabnike pametnih telefonov

Podporniki Swicha prihajajo iz celega sveta, bodo pa največ izdelkov poslali v Kalifornijo, kar je po mnenju Lutmana tudi posledica dejstva, da je Kickstarter ameriški. Tudi sicer so veliko pozornost usmerili na ZDA, saj so Američani napredni uporabniki pametnih telefonov, naklonjeni inovacijam takšnega kova. »To je trg, kjer brezžično polnjenje ni inovacija. Swich ni prvi brezžični polnilec, a je najlepši. Tako pravi medijska srenja tega področja,« dodaja. Podporniki bodo prve iz obrata v Sloveniji dobili po načrtih, novembra letos, možno pa ga bo kupiti tudi prek spleta, in sicer na www.swichwicharger.com.

Swich je prepričal 287 podpornikov, ki so skupaj ponudili 45.280 dolarjev. Ekipa si je zastavila cilj v višini 25 tisoč dolarjev.

Ponudb veliko, a gredo svojo pot

Je pa Kickstarter, podobno kot ostalim ekipam, prinesel ponudbe z vseh strani, a po besedah Lutmana niso vplivale na projekt. »Ponudbe bomo še pretehtali v bodoče, za zdaj pa bodo izdelki pripravljeni po načrtu,« pravi pa, da se investitorja ne bi branili, čeprav so z začetno »investicijo« s strani Kickstarter podpornikov izredno zadovoljni.

Lutman svetuje …

Kaj svetuje Lutman vsem tistim, ki se podajajo na crowdfunding platforme? Pozanimajte se, katera platforma najbolje ustreza vašemu projektu. Temeljito se pripravite (še pred začetkom kampanje), vzpostavitve trdno mrežo podpornikov, ki vam bodo pomagali osvojiti cilj. Predvsem pa: »Dober načrt, prava ekipa in izdelek, v katerega trdno verjamete

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje