En dan na teden porabimo za uporabo telefona

Preden odidemo od doma je brskanje po torbici ali pregledovanje žepov, v katerem upamo, da se skriva naš telefon, nujno opravilo. Če pozabimo telefon doma, se počutimo popolnoma izgubljeno. Statistika o uporabi telefonov vas bo morda presenetila.
En dan na teden porabimo za uporabo telefona

Kopalnica je najpogostejše mesto za uporabo telefona (Vir slike: YouTube).

Da telefone uporabljamo vsak dan, ni nič kaj presenetljivo dejstvo. A če pogledamo, kolikšna je ta uporaba na tedenski ravni, se boste zamislili. Podatki, ki jih prikazuje spletna stran Mashable, kažejo, da dnevno na telefonih preživimo skoraj tri ure, kar tedensko nanese skoraj 21 ur!

Kaj bi počeli, če ne bi uporabljali telefonov?

Infografika na omenjeni spletni strani prikazuje alternativne dejavnosti, ki bi jih v času slabih 21 ur na teden lahko opravili. Lahko bi se udeležili kar 27 terminov športnih vadb, prebrali celo knjigo Ana Karenina. Časa, ki bi ga lahko namenili drugim dejavnostim, je torej na pretek.

Telefoni pogosto padajo tudi v stranišča

Infografika pa prikazuje tudi najbolj nenavadne prostore za uporabo telefonov. Kje jih najpogosteje uporabljamo? Raziskava, ki je potekala novembra lani, vanjo pa je bilo vključenih 400 Američanov,  je razkrila, da je kar 61 odstotkov udeležencev telefon uporabljalo v kopalnici. Skoraj 50 odstotkov udeležencev raziskave je v kopalnici bralo SMS-sporočila, 30 odstotkov se jih je pogovarjalo po telefonu, 92 odstotkov si je čas v kopalnici krajšalo s pregledovanjem družbenih omrežij. Devet odstotkov udeležencev pa je priznalo, da jim je v nekem trenutku telefon celo padel v stranišče.

Telefoni nam dajejo možnosti večopravilnosti

Lani je bila izvedena še ena podobna raziskava, ki pa je ugotavljala večopravilnost pri rabi telefonov. Kar 35 odstotkov sodelujočih v raziskavi je uporabljalo telefon med igro z otrokom, 37 odstotkov je uporabljalo telefon med zabavo, 36 odstotkov ga uporablja med obedovanjem v restavraciji in 36 med vožnjo z javnim prevozom.

Pregledovanje elektronskega predala med najbolj priljubljenimi aktivnostmi

Drugo poročilo pa je pokazalo, da kar 97 odstotkov mladih, starih od 18 do 29 let, uporablja svoje telefone za pošiljanje in prejemanje sporočil. V povprečju jih dnevno pošljejo ali sprejmejo kar 87,7! Veliko akcije doživi tudi naš mobilni elektronski predal. Študija iz leta 2013 pravi, da 78 odstotkov ljudi na svojih telefonih pregleduje elektronska sporočila, kar pomeni, da so tovrstna sporočila ena izmed najbolj priljubljenih aktivnosti na pametnih telefonih. Uporabnik dnevno na mobilni napravi preživi 9 minut za potrebe pregledovanja elektronskega predala. Večina, 54 odstotkov, tik pred spanjem, 49 odstotkov pa, ko se zbudi.

Za kaj uporabljamo svoje telefone?

Če povlečemo vzporednico z Američani, največ lastnikov telefonov uporablja telefone za dostop do spleta, za nameščanje aplikacij, poslušanje glasbe, za pridobitev informacij, kot so usmeritve za pot in priporočila, za video klepet in najmanj za deljenje lokacije.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje