Kaymu.si – spletno podjetništvo si v velikem loku utira svojo pot tudi v Sloveniji

Avtor Urša Eva Pucelj — 31.10.2014
Komentiraj!
Spletno tržišče Kaymu je v roku dobrega leta svojega življenja doseglo že 30 trgov v Evropi in po svetu. Velikopotezni cilj slednjega pa leži v vzpostavitvi največjega spletnega nakupovalnega in prodajnega tržišča pri nas, in sicer že do konca letošnjega leta.
Kaymu.si – spletno podjetništvo si v velikem loku utira svojo pot tudi v Sloveniji

Kaymu.si – spletno podjetništvo si v velikem loku utira svojo pot tudi v Sloveniji (Vir fotografije: arhiv Kaymu.si)

Gre za nov val spletnega podjetništva v Sloveniji, saj Kaymu predstavlja vodilno spletno tržišče in hkrati varno spletno platformo za nakupe in prodajo. Povezuje kupce in prodajalce ter jim omogoča nakupovanje in prodajo široke palete izdelkov, vključno z elektroniko, modo, knjigami, zabavo, belo tehniko in še veliko več. Soočeni smo postali z odličnim cenovnim sistemom, saj Kaymu garantira ugodne nakupe po dostopnih cenah.

Koncept internacionalizacije Kaymu v Evropi dobiva svojo moč

Za portalom Kaymu.si stoji mladi podjetnik Rok Kragelj, s katerim je Rocket Internet v procesu lova na talente stopil v kontakt na slovenskem trgu, ko so iskali vodstveni kader za širjenje svoje blagovne znamke. Skupaj so razdelali koncept internacionalizacije v Evropi in zdaj idejo realizira Kragelj ob podpori ekipe v Sloveniji, hkrati pa pri delu išče sinergije tudi z drugimi evropskimi Kaymu ekipami.

                                                                Vir fotografije: arhiv Kaymu.si

Za svetovnim startup projektom Kaymu sicer stoji uspešno nemško podjetje Rocket Internet, ki je leta 1999 v Berlinu začelo s postavljanjem podjemov. Eden izmed glavnih namenov je bila postavitev lokalne spletne in mobilne platforme, ki bi temeljili na zanesljivih in transakcijskih poslovnih modelih. To je leta 2013 vodilo tudi v nastanek spletne tržnice Kaymu, ki so jo sprva preizkusili v Nigeriji in Pakistanu, trenutno pa je razširjena že v 30 državah po vsem svetu. Kaymu je poleg Slovenije v Evropi začel delovati tudi v Belorusiji, na Hrvaškem, Slovaškem in v Bolgariji, pričakuje pa se še en val širitev v ostale države srednje, jugovzhodne in vzhodne Evrope.

Poslanstvo Rocket Interneta je namreč postati največja spletna internet platforma zunaj Združenih držav Amerike in Kitajske. Podjetje identificira in gradi preizkušene internetne poslovne modele, jih prenese na nove, neizkoriščene trge in si prizadeva za njihov vodilni položaj na trgu izbrane države.

Več kot 60.000 izdelkov, s strani 300 priznanih spletnih trgovcev

Ob lansiranju Kaymu.si, 3. novembra 2014, bo na spletni platformi več kot 60 tisoč izdelkov s strani 300 priznanih spletnih trgovcev. Rok Kragelj pri tem pojasnjuje: »Število prodajalcev na Kaymu.si se vsakodnevno povečuje, kar je izredno pomembno za posel. Gradimo odlično mrežo in dvigujemo konkurenčnost, saj le tako lahko ponudimo najboljše izdelke po nižjih cenah.« Med drugimi so priložnost za dodaten prodajni in trženjski kanal na Kaymu.si prepoznali tudi Malinca, Gizzmo, Otto, Odeja, Cellbes, Vsezadom, Nakupovanje.net, Stilago in številni drugi.

Za delo v Kaymu.si ekipi so iskani mladi talenti iz različnih področij!

V podjetju Kaymu.si trenutno iščejo mlade talente z več različnih področij. Skupni imenovalec, ki naj bi ga posedoval vsak potencialni zaposleni pri njih, pa je v prvi vrsti prodajna usmerjenost, poudarjajo v podjetju. »Radi imamo 'proaktivce' – naši idealni sodelavci imajo radi tehnologijo, razumejo trende internetnega nakupovanja, so prijetni za družbo in komunikativni. Želimo si torej takih sodelavcev, saj je naš namen ustvariti spodbudno okolje za sposobne mlade talente,« nam zaupa Rok Kragelj (na sliki levo, foto: arhiv Kaymu.si).

Optimističen pogled na vpliv gospodarske recesije

Kragelj ob vprašanju o vplivu gospodarske krize na razvoj poslovanja ostaja optimističen: »Ker Kaymu.si ponuja boljši pregled nad cenami različnih ponudnikov in enostavno filtriranje ponudb glede na finančne zmožnosti posameznika, je za pričakovati, da lahko našemu poslovnemu modelu v recesiji uspeva še bolje kot v konjunkturi. Morda je to drzna izjava, a ker smo v recesiji praktično že šesto leto, so ljudje svoje nakupne navade že zdavnaj prilagodili spremenjenemu razpoložljivemu dohodku.« Odločitev za vstop Kaymu-ja na slovenski trg namreč temelji na raziskavah tekočih gospodarskih trendov in vse večje naklonjenosti kupcev, da nakupujejo prek spleta.

»Slovenija ima v primerjavi z drugimi državami v regiji najbolje razvito e-trgovanje, logistiko in tudi največjo povprečno vrednost spletnih nakupov na posameznika, kar domnevo, da se nam gospodarskega cikla ni treba bati, še podkrepi,« zazrto v prihodnost še poudari Kragelj.

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice