Modna denarnica Clipcase zbira sredstva na Kickstarterju

Na priljubljeni crowdfunding platformi Kickstarter je zaživel nov slovenski projekt, za katerim stojijo podjetniki Kristijan Nar, Vida Medič in Dejan Dejanovič. Ustvarili so moderno in prilagodljivo denarnico Clipcase, s katero želijo osvojiti ameriško tržišče.
Modna denarnica Clipcase zbira sredstva na Kickstarterju

Modna denarnica Clipcase zbira sredstva na Kickstarterju (Vir slike: Kickstarter)

Ekipa je po več mesecih razvoja uspela razviti funkcionalen in hkrati na pogled zelo privlačen produkt, ki je enostaven za uporabo.

Denarnico Clipcase, kot so jo poimenovali, odlikuje edinstven odpiralni mehanizem, ki uporabniku omogoča enostavno dostopanje do vsebin. Skupno denarnica vsebuje štiri manjše prostore za bančne kartice ter enega večjega za gotovino, na zunanjem delu pa sta še dva dodatna prostora za tiste dokumente, do katerih uporabnik želi dostopati bolj pogosto. Denarnica je v prvi vrsti namenjena ameriškemu trgu, zato je primerna le za dolarske bankovce, ki so nekoliko manjši od evrskih bankovcev.

Podprite projekt na Kickstarterju >>

Razvijalci niso pozabili tudi na zanimiv in privlačen dizajn: kupec lahko ob naročilu produkta izbira med črno, srebrno in zlato barvo v kombinaciji s čudovitimi tkaninami v 16 barvah, s katerimi lahko povsem izrazi svojo osebnost, saj si sam oblikuje denarnico po lastnih željah. Na voljo je namreč kar 2304 kombinacij. 

Kristijan Nar, Vida Medič in Dejan Dejanovič (Vir slike: Kickstarter)

Da bi projekt lahko zaživel, mora ekipa zbrati 15 tisoč dolarjev, potrebnih za zagon množične proizvodnje denarnic, ki so trenutno v drugi fazi testiranja. Zbiranje sredstev se zaključi v soboto, 23. avgusta 2014. Ekipa je do sedaj že uspela zbrati preko 1.100 dolarjev, kar pomeni, da so na dobri poti k uspehu!

Podprite projekt na Kickstarterju >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje