Poslovni načrt za začetnike

Mladi podjetniki se pri pisanju poslovnega načrta pogosto soočajo z različnimi problemi, vendar pa izdelava poslovnega načrta omogoči lažji zagon in vodenje podjetja v začetnem obdobju. Za lažji začetek si preberite naslednje nasvete.
Poslovni načrt za začetnike

Poslovni načrt lahko predstavlja razliko med uspehom in neuspehom.

Poslovni načrt oziroma izdelava poslovnega načrta je sistematična naloga, s katero boste dobili pregled nad tržnimi razmerami in pogoji poslovanja. Pri pisanju si lahko pomagate z različnimi vladnimi, gospodarskimi in podjetniškimi spletnimi stranmi (kot npr. JAPTI), kjer boste našli dosti uporabnih podatkov. Za lažjo izdelavo načrta pa si pomagajte s standardizirano predlogo.

Poslovni načrt mora vsebovati naslednja področja:

Vizijo: kratek in jedrnat opis vaših poslovnih ciljev in namena poslovanja.

Zaposleni: Zaposleni so ključ uspeha podjetja, zato naj vsi, vključno z vami, izdelajo svoje življenjepise, pri čemer si lahko pomagate s predlogami. To poglavje poslovnega načrta bo med bolj zanimivimi tudi za vaše morebitne investitorje in poslovne partnerje.

Poslovni profil: Opišite s čem se bo ukvarjalo vaše podjetje in kako ga nameravate voditi.

Ekonomska ocena: Ocenite svoje gospodarsko okolje in razložite kako bo vaše podjetje zadovoljilo potrošnike. Po možnosti priložite tudi demografske študije prebivalstva in podatke o potrošnji.

Ocena denarnih tokov: Izdelajte oceno denarnih tokov za obdobje vsaj enega leta, vključite svoje kapitalske potrebe in ocenite kateri problemi vam lahko prekrižajo pot ter kako se boste z njimi soočili.

Pomembna dela načrta sta še načrt trženja in širitve.

Uspeh pri uresničevanju poslovnega načrta temelji na trdnem poslovnem konceptu, poznavanju svojega trga, rastoči in stabilni industriji, sposobnem managementu, dobrem finančnem nadzoru, specializaciji ter pripravljenosti na poslovanje prek spleta, ki v zadnjih letih vse bolj narašča.

Pri izdelavi in uresničevanju načrta bodite prilagodljivi, pred začetkom poslovanja pa v manjšem obsegu tudi testirajte svoje proizvode ali storitve z raziskavo kupcev, testiranjem trga ali prototipi.

Želite izvedeti več o poslovnem načrtu? Na našem portalu si lahko preberete tudi članka Blaža Kosa z naslovom Poslovni načrt in Kako napisati poslovni načrt.  

 

Vir: MyOwnBusiness

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje