Prvi slovenski film na Kickstarterju!

Avtor Maruša Žibert — 10.04.2014
Komentiraj!
Film Kresnik: Ognjeno izročilo je prvi slovenski film, ki se predstavlja na Kickstarterju. Čeprav obstajajo tudi platforme, ki so namenjene le projektom, povezanimi s filmsko produkcijo, se je ekipa ravno zaradi njihove neodmevnosti odločila raje za predstavitev na Kickstarterju.
Prvi slovenski film na Kickstarterju!

Prvi slovenski filmski projekt na Kickstarterju! (Vir slike: Facebook/Kresnik: The Lore of Fire)

Film vzbuja zanimanje ne le zaradi dejstva, da gre za prvi slovenski filmski projekt, ki se predstavlja na Kickstarterju, temveč tudi zato, ker vsebuje precej netipično zgodbo za slovenski film. Socialne tematike, ki prevladuje v številnih slovenskih filmih, v Kresnik: Ognjeno sporočilo ne boste našli. Gre za fantazijski film, torej žanr, ki sicer v Sloveniji nima posluha. "S Kresnikom smo na nek način želeli pokazati, da je pravzaprav ogromno potenciala za podobne žanre pri nas, saj je zgodba v svojem bistvu povsem slovenska tako zaradi pokrajine, v kateri se dogaja, kot izročila slovanske mitologije, s katero se ukvarja. To bi poleg slovenske publike seveda radi predstavili tudi tuji publiki, ki Slovenijo v tem oziru še premalo pozna," meni ekipa, ki je ustvarjala film.

Premiera okoli kresne noči

Kampanjo na Kickstarterju, ki bo trajala 30 dni, bodo začinili s posebnim začetkom: javnim pritiskom na gumb Launch v Poligonu. Ekipa, ki šteje okoli 100 prostovoljcev, bo s tem izkoristila priložnost za druženje in pogovor s prijatelji ter mediji. V času kampanje bo zbirala 7.500 dolarjev (okoli 5 tisoč evrov), podporniki pa bodo v zameno dobili nagrade – od spletnega dostopa do digitalne verzije filma do vabila na slavnostno premiero konec junija, predvidoma okoli kresne noči. Dodajajo pa, da "nastop na platformi, kakršna je Kickstarter, zagotovo povečuje prepoznavnost naše nacionalne kinematografije in opozarja, da imamo kljub naši majhnosti in jeziku veliko za povedati in pokazati".

Podprite projekt na Kickstarterju!

Želja: prepoznavnost v tujini

In kaj bodo člani ekipe počeli po koncu kampanje? "Ker je film pravzaprav že posnet, je večina dela že za nami. Denar zdaj zbiramo za pokritje stroškov postprodukcije, ki vključuje montažo in korekcijo slike, snemanje glasbe, obdelavo zvoka, vizualne efekte in podobno, zato mislimo, da so naša pričakovanja precej realna. Večje upe polagamo v to, kaj nam bo kampanja prinesla z vidika promocije in prepoznavnosti, še zlasti v tujini," pravi ekipa.

Za 20-minutni film, pod katerega se je podpisal režiser David Sipoš, so v glavni vlogi nastopili Cene Skrt, Aljaž Šimunić in Domen Jančič, dedka pa je upodobil Dare Valič, so potrebovali sedem dni snemanja.

Vabljeni na premiero predstavitvenega videa >>

Podprite projekt na Kickstarterju!

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!