Earlybird za delavnico o Email marketingu le še danes!

Avtor Maja Borštnik — 28.11.2016
Komentiraj!
Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Kontakte je potrebno najprej nabrati, pričeti s pošiljanjem sporočil, nato pa jim še kaj prodati. To pa je potrebno storiti na pravi način. Kako, nam bo razložil Domen Kert, strokovnjak s področja spletnega oglaševanja.
Earlybird za delavnico o Email marketingu le še danes!

Vabljeni na MP dogodek: Email marketing

Radi bi vas spomnili, da imate le še 1 dan časa za nakup vstopnice za delavnico o Email marketing po nižji, t.i. earlybird ceni. Kaj to pomeni? Če se prijavite do danes, ponedeljka, 28. novembra 2016, do polnoči, boste za vstopnico odšteli 20 evrov manj, to je 65 evrov + ddv. Od 29. novembra 2016 dalje bomo za vstopnico zaračunali 85 evrov + ddv. Prihranek, ki ga ne gre zanemariti na račun neodločnosti, kajne? Prijavite se takoj >>

Na MP dogodku o email marketingu bomo osvojili logiko uporabe email marketinga, kot odličnega orodja za povezovanje z vašimi kupci, pridobivanja povratnih informacij, širjenja znanja in seveda, prodaje. Sprehodili se bomo skozi praktične primere uporabe emaila, kot enega najboljših orodij za rast podjetja preko spleta. Naučili se boste veliko, saj bomo izredno praktični - prikazali bomo, kako najbolje in najhitreje priti do rezultatov v vašem podjetju z uporabo email marketinga.

Na delavnici bomo 2,5 ure intenzivno delali na izboljšanju vašega znanja o email marketingu. Prijavite se >>

Kako se lotiti email marketinga:

  • Kateri sistem za pošiljanje izbrati?
  • Najbolj učinkoviti načini pridobivanja email kontaktov in kje začeti.
  • Kaj sledi? Kako največ pridobiti (in v prvi vrsti, dati) ko imamo email potencialnega kupca ter spremeniti neznanca v oboževalca?
  • Kakšno vsebino in kako pogosto pošiljati uporabnikom?
  • Kako obdržati zanimanje in sodelovanje na dolgi rok ter vedno znova prinašati kakovost in vrednost?
  • Kako svojim kontaktom prodajati?

Vse skupaj bomo zasolili še z življenjskimi primeri in dobrimi praksami ostalih podjetij. Namen delavnice je, da boste prejeli dovolj znanja in samozavesti za pripravo prvih email marketing kampanj. 

Rezervirali si bomo tudi čas za vsa vaša vprašanja. Delavnica je namenjena manjši skupini (do 14 udeležencev), kar pomeni, da pohitite s prijavo in plačilom predračuna. Le tako si boste zagotovili svoje mesto.

Termin in lokacija

  • Datum: petek 2. december 2016 od 14:00 do 16:30
  • Trajanje delavnice: 2 uri in 30 minut
  • Lokacija: NLB CIP, Trg republike 2, 1000 Ljubljana

Do 28. novembra se lahko prijavite po early bird ceni



Early bird prijava (do 28.11.): 65 evrov + ddv

Delavnica je namenjena vsem, ki bi radi svojim strankam pričeli pošiljati email sporočila, vendar ne veste, kako se zadeve lotiti. Vabljeni tudi tisti, ki imate bazo kontaktov, a se želite naučiti nekaj novih trikov.

Več informacij o MP dogodku: Email marketing >>

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!