Za bodoče mamice z s.p.-jem: Kako je z materinskim dopustom in nadomestilom?

Bodoče mamice, ki so samostojne podjetnice, so upravičene do porodniškega dopusta in nadomestila. Slednjega sestavljajo materinski dopust in nadomestilo ter starševski dopust in nadomestilo. Materinski dopust traja 105 dni, starševski dopust pa 260 dni.
Za bodoče mamice z s.p.-jem: Kako je z materinskim dopustom in nadomestilom?

Bodoče mamice, ki so samostojne podjetnice, so upravičene do porodniškega dopusta in nadomestila. (Vir slike: Bigstockphoto)

Tokrat bomo podrobneje opisali prvi del porodniškega dopusta, tj. materinski dopust, in pripadajoče nadomestilo. Materinski dopust lahko traja največ 105 dni, mati pa ga mora obvezno izrabiti najmanj 15 dni.

Vse v zvezi z materinskim dopustom in materinskim nadomestilom se ureja na krajevno pristojnem Centru za socialno delo (CSD). Vlogo za odobritev oziroma priznanje pravice do materinskega dopusta lahko bodoča mamica odda na CSD največ 60 dni pred napovedanim datumom poroda, ki ga določi njen(a) ginekolog(inja).

Bodoča mamica lahko preneha z dejanskim opravljanjem dela (s.p. v času porodniškega dopusta še vedno obstaja) 28 dni pred predvidenim datumom poroda.

V času porodniškega dopusta ima mati, ki je imela oziroma še vedno ima s.p., pravico do prejemanja porodniškega nadomestila, če izpolnjuje pogoje, ki jih določa zakon.

Kakšna je osnova za prejemanje porodniškega nadomestila, kdo plačuje prispevke in kaj se zgodi v primeru, da inšpekcija zaloti mamico na porodniškem dopustu, ki dela v svojem s.p.-ju, lahko preberete v članku z naslovom Materinski dopust in nadomestilo za bodoče mamice z s.p.-jem.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje