Zakaj bi podjetja morala vlagati v vsebinski marketing

Avtor Sponzorirano — 09.09.2016
Komentiraj!
Vsebinski marketing je s finančnega vidika cenejši od tradicionalnega. Predvsem pa je bolj učinkovit, kar so potrdile številne raziskave največjih marketinških velikanov. Pokukajmo v zanimive številke, ki jih prinaša vsebinski marketing.
Zakaj bi podjetja morala vlagati v vsebinski marketing

Vsebinski marketing prinaša številne prednosti, med drugim tudi povečanje prodaje (Vir slike: Bigstockphotos).

61 odstotkov potrošnikov ima boljši občutek o podjetju, ki jim prinaša prilagojeno vsebino. Zato so tudi bolj nagnjeni k nakupu njihovih izdelkov.

70 odstotkov potrošnikov si raje želi spoznati podjetje prek člankov kot pa prek oglasov.

78 odstotkov potrošnikov je prepričanih, da si podjetja, ki ustvarjajo prilagojeno vsebino, želijo zgraditi dober odnos z njimi.

Sporočilo je jasno: potrošniki si želijo dobre vsebine. Vsebinski marketing, kot ga opredeljuje Content Marketing Institute, je marketinška tehnika, s katero oblikujemo vredno, relevantno in konsistentno vsebino. Z njo privabljamo jasno določeno občinstvo. Njen cilj pa je doseganje večjih prihodkov. Definicija ameriškega raziskovalnega podjetja Forrester izpostavlja še odnos s strankami, s tem ko oblikujemo in delimo vsebino, ki nagovarja prav posebne potrebe potrošnika.

87 odstotkov marketingarjev, ki dela na B2B segmentu, uporablja družabna omrežja za promocijo vsebin. Najpogosteje uporabljajo LinkedIn, Twitter, YouTube, Facebook in SlideShare. Za učinkovito se je izkazala tudi SEO optimizacija in email marketing.

Avtorja vsebin lahko tudi najamete >>

Podjetja, usmerjena na B2B prodajo, z blogi v povprečju ustvarjajo 67 odstotkov več strank (ang. leads).

V vsebinski marketing bodo marketinški oddelki vlagali vedno več: 75 odstotkov marketingarjev bo proračun, namenjen vsebinskemu marketingu, povečalo v naslednjem letu. Povečalo se bo tudi število vsebin in zaposlenih.

Uspešna strategija vsebinskega marketinga lahko prinese porast v prometu tudi do 850 odstotkov, a bodite potrpežljivi: nekateri rezultati so vidni šele po enem letu.

Vsebina postaja vse bolj pomemben del vsakdanjega dela marketinških ekip. Marketingarji v povprečju namenjajo 25 odstotkov več denarja za vsebino. Za pisanje vsebin pogosto najemajo zunanje sodelavce in agencije.

62 odstotkov podjetij za pisanje vsebin najema zunanje sodelavce.

Zanimiva vsebina je eden od treh razlogov, zakaj ljudje sledijo znamkam na družabnih omrežjih.

90 odstotkov potrošnikov prilagojeno vsebino smatra kot uporabno.

Tri glavne sestavine uspešne vsebine so prilagojenost občinstvu (58 odstotkov), privlačnost (57 odstotkov) in del, ki sproži akcijo, nakup (54 odstotkov).

Bi tudi vi radi strankam ponudili vsebine z uporabnimi informacijami, a nimate resursov? Najamite zunanjega sodelavca tukaj >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!