Optimizacija spletne strani
optimizacija spletne strani
Optimizacija spletne strani je dolgoročen vir obiskovalcev spletne strani, ki so po različnih raziskavah tudi med najbolj kakovostnimi. Gre za obiskovalce, ki v enega izmed spletnih iskalnikov vpišejo ključno besedo, za katero je naše spletne mesto uvrščeno visoko.
Primer za ključno besedo “virtualna pisarna”
Potencialna stranka, ki jo zanima storitev virtualne pisarne, ima na voljo več možnosti. O storitvi lahko povpraša svoje znance in pridobi priporočilo. Lahko jo v pravem trenutku prestreže prodajno sporočilo. Lahko vidi in klikne oglasno pasico na spletu. Zelo pogost in tudi privlačen način je iskanje storitve v iskalnikih.
V tem primeru sta na voljo dve možnosti. Potencialna stranka lahko klikne na sponzorirano povezavo. V tem primeru oglaševalec plača na vsak klik, cene so različne, ponavadi od 0,5 do 1,5 evra na klik. Poleg sponzorirane povezave je na voljo tudi tako imenovani organski zadetek. Klik na tega je za oglaševalca brezplačen. Višje kot je določena ključna beseda v iskalniku uvrščena, več klikov “oglaševalec” prejme in tako poveča možnost za prodajo svojega izdelka.
Kaj torej dobro optimizirana spletna stran sploh nudi?
Če v google vpišete “virtualna pisarna”, prejmete zadetke različnih spletnih strani. Prvi zadetek vodi na storitev, ki jo ponujamo mi. To pomeni, da od vseh igralcev na tem trgu ravno mi prejmemo največ klikov na našo spletno stran. Vsak klik je brezplačen.
Ker smo pri tej storitvi razmeroma uspešni (preverite tudi ostale za nas pomembne ključne besede kot so ustanovitev podjetja, ustanovitev s.p., popoldanski s.p…)..smo se odločili, da jo bomo v omejenem obsegu ponudili tudi zunanjim strankam. Osredotočeni smo le na panoge podjetništva, računovodstva, marketinga, svetovanja, kjer je lahko naš doprinos največji.
Prvi korak je, da se dobimo na informativnem sestanku, kjer bomo pregledali vašo spletno strani in napravili načrt za sodelovanje.