
KingsBox – funkcionalna vadba za vse
Z željo, da bi funkcionalno vadbo razširila med širšo populacijo in v funkcionalne centre privabila več ljudi ter da bi hkrati tako posameznikom kot tudi funkcionalnim centrom ponudila opremo vrhunske kakovosti po odličnih in dostopnih cenah, sta oblikovala blagovno znamko KingsBox.
Ponudbo opreme v spletni trgovini sta Luka in Dejan v kratkem času povečala z dveh na 200 izdelkov, v letošnjem letu pa se ta številka približuje 300 izdelkom. Vsi izdelki so oblikovani v Evropi, glede na natančne načrte pa so nato izdelani na Kitajskem ali v Sloveniji. V Sloveniji je izdelanih že 60 odstotkov ponujenih produktov.
Podjetnika organizirata tudi posebne dogodke, povezane s funkcionalno vadbo, v okviru katerih na njuni opremi vadi tudi po tisoč ljudi. Tako širita glas o svoji blagovni znamki med zainteresirane posameznike, ki potrebujejo posamezne kose opreme za domačo rabo ali pa želijo opremiti lastno telovadnico.
V letošnjem letu do večmilijonske prodaje
S celostno ponudbo opreme za funkcionalno vadbo, kakršne ne premore noben konkurenčni prodajalec v Evropi, konkurenčno ceno, službo za podporo uporabnikom, kvaliteto, prilagodljivostjo in iznajdljivostjo sta Luka in Dejan že v letu 2017 presegla okroglo številko milijon evrov prodaje, leta 2020 pa se ta številka giblje v več milijonih.
Seveda vsega tega nista dosegla sama in iz garaže. Luka v podjetju skrbi za račune, podporo uporabnikom in spletno stran, Dejan pa za družabna omrežja, marketing in razvoj. Njuna ekipa danes šteje precej več članov, pred kratkim pa sta svoje zaloge preselila v skladišče, ki se razprostira na kar 2000 m2. Posebno pozornost namenjata stalnemu izobraževanju: »Spodbujava zaposlene, da se učijo. Če vidiva, da bi neko izobraževanje ali kaj drugega pripomoglo k poslovanju podjetja, pokrijeva stroške udeležbe za zaposlene. Pri tem ne pozabiva niti na kakšno stvar za njihovo dušo.«
Kaj vse bomo izvedeli na tokratnem pogovoru?
- Zanimali nas bodo njuni začetki. Kako se je vse skupaj začelo in s kakšnimi ovirami sta se srečevala.
- Kakšen je bil njun preskok iz malega v danes precej veliko podjetje z več zaposlenimi.
- Kakšni bodo njuni prihodki v letu 2020 in kaj je skrivnost tako hitre rasti.
- Kako ste se soočila s COVID situacijo in izjemno rastjo prihodkov v 2020?
- Katere so bile njune največje podjetniške napake?
- Kako se lotevata kadrovanja in delegiranja nalog zaposlenim?
- Kakšni so plani za rast in širitev podjetja v prihodnje?
- Luka in Dejan bosta vsem začetnikom delila koristne nasvete o tem kako se lotiti prvih korakov v svet podjetništva.
Kotizacija
Udeležba na webinarju je brezplačna. Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast EU skladi.
Udeležba je brezplačna, a so prijave OBVEZNE.Prijavite se na obrazcu desno ali spodaj. Na dan dogodka bomo prijavljenim na email poslali povezavo do webinarja.