
Povečajte prodajo s pomočjo trženja
1. Prvi vsem znan princip trženja pravi, da seks prodaja. Helaine Smith, ki se ukvarja s kozmetičnim zobozdravstvom v Bostonu je ta princip uporabila tako, da je napisala elektronsko knjigo o tem, kako lahko dobra oralna higiena pripelje do boljšega seksa. Ta se je hitro razširila po spletu. Na tak način je zacvetela njena kariera in je brez večjega vlaganja v trženje potrojila svoje prihodke.
2. Veliko trženjskih kampanj propade, ker so preveč osredotočene le na prodajo. Raje se prikupite potrošnikom z zanimivo in zabavno predstavitvijo vašega izdelka ali storitve. Lahko recimo posnamete zabaven video in ga objavite na YouTubu.
3. Privabite pozornost uporabnikov s tem, da z njimi delite svoje znanje. Ne glede na to kaj delate, veste o tem več kot oni, torej postanite nekakšen guru.
4. Čim prej se bo vaša spletna stran pokazala pri iskanju preko Googla, tem večji obisk bo dosegla. To dosežete tako, da povečate število povezav do svoje spletne strani iz drugih spletnih strani. Tako lahko recimo ponudite blogerjem, da jim v zamenjavo za objavo linka do vaše spletne strani vrnete uslugo npr. v obliki vaše storitve ali izdelka.
5. Veliko podjetnikov uporablja e-mail marketing, vendar se dostikrat zgodi, da vaš email roma direktno v koš. Potrebno ga je narediti privlačnega, da ga potencialne stranke sploh pogledajo. Uporabljajte jasne naslove ter popestrite sporočilo z grafiko in logotipom.
6. Če se pojavite v medijih med novicami je to za vaše podjetje velika prednost. V ta namen si pomagajte s PR-om, ki mu mnogi še vedno posvečajo premalo pozornosti.
7. Gostite svoj virtualni šov. Virtualne stojnice lahko postavite brez problemov, programska oprema pa vam omogoča, da jih opremite s svojimi logotipi in dodate slike in videe svojih proizvodov oz. storitev . Pregled imate tudi nad obiskom in zanimanjem potrošnikov. Če se vam zdi ideja zanimiva obiščite strani http://goexhibit.com/ ali http://www.clickexpo.co.uk/.
8. Naslednji način je, da poskusite prepričati druge naj vas tržijo. V zameno ponudite nekaj kar bo tudi njim prineslo koristi. Chris Linland je npr. tako prepričal lastnika lokalnega puba, da je na svoj meni dodal pijačo z imenom njegovega podjetja.
9. Vključite se v eno izmed spletnih skupnosti, ki združujejo različna podjetja in na tak način postanite bolj vidni.
10. Za konec pa še nasvet, naj bo marketing pomemben del vašega poslovanja in strategije. Vaše podjetje naj že po zunanjosti izraža svoj namen in privlači ciljne uporabnike.
Čeprav se gospodarstvo nahaja v recesiji, to ni pravi čas, da zmanjšate vlaganja v marketing, ker vas bodo ljudje v tem primeru hitro pozabili. Uporabite katerega izmed nasvetov, saj mnogi ne zahtevajo velikih vlaganj.
Več o učinkovitem marketingu boste iz prve roke izvedeli na današnjem predavanju magistra Roberta Roliha.
Vir: Forbes