KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

10 mitov o delu izven pisarne

Zadnjih nekaj let se je pisarniško delo precej spremenilo. Vse več ljudi si želi delati od doma ali pa v drugih prostorih, želijo si bolj sproščenega delovnega okolja, domače kuhane hrane in prilagodljivega delovnika. O delu izven pisarne pa obstajajo tudi številni miti.
10 mitov o delu izven pisarne

O delu izven pisarn obstaja precej mitov. Verjamete v kakšnega (Vir slike: Startupstockphotos)?

Mit št. 1: delo izven pisarne prinese padec v produktivnosti

Zlahka lahko pomislimo, da je nekdo, ki ne dela v pisarni, pred večjimi izzivi. Vsakdo ga lahko zmoti, prijatelji ga kličejo, saj mislijo, da če je doma, zagotovo ne dela. Tudi nadrejeni mu ne diha za ovratnik, zato bi praviloma moral biti pred večjimi skušnjavami.

Študija, ki jo je izvedel harvardski poslovni center, pa kaže ravno obratno: nekatera podjetja, ki omogočajo delo od doma, opažajo skok v produktivnosti za kar 13,5 odstotka.

Oseba, ki dela izven delovnih prostorov, se, ugotavljajo, sooča z manjšimi distrakcijami kot v pisarni. Odmorov za kavo s sodelavci ni, klepetanja tudi ne, tako lahko ta čas izkoristi za temeljitejše delo.

Mit številka 2: delavci, ki ne delajo v pisarnah, nimajo socialnega življenja

Samo zato, ker ne delajo v pisarni, še ne pomeni, da so popolnoma izolirani od preostalega sveta. Njihovo delo je popolnoma povezavo s podjetjem, s sodelavci pa se slišijo ob sestankih in premlevanju novih idej.

Mit številka 3: takšno delo ogrozi varnost podatkov

Mnogi se dela od doma izogibajo zaradi nevarnosti odtekanja podatkov z osebnih računalnikov. Če bi bilo to res, potem podjetja ne bi pristala na takšne oblike dela.

Za varnost podatkov je zadolžen IT oddelek, ki poskrbi, da do odtekanje podatkov ne bo prišlo. Velik del odgovornosti nosi tudi delavec, ki mora s podatki delati na varen način.

Mit številka 4: komunikacija trpi

Če se nekdo odloči za delo od doma, to ne pomeni, da bo padla kakovost komunikacije. Morda bo na ta račun manj komunikacije v živo, a obstajajo drugi načini, ki lahko tovrsten način popolnoma nadomestijo. Video klici, kanali, kot je Slack in elektronska pošta lahko zlahka nadomestijo komunikacijo v živo.

Tisti, ki delajo od doma, niso osamljeni in izolirani od preostalih sodelavcev. Današanja tehnologija jim omogoča, da so z njimi v nenehnih stikih (Vir slike: Startupstockphotos).

Mit številka 5: sestanki so neučinkoviti

Tako kot druge oblike komunikacije, so sestanki veliko bolj učinkoviti, ko jih vodimo prek Skypa, Zooma in drugih kanalov, menijo strokovnjaki.

Ko se dela na skupnem projektu v istem delovnem prostoru, so zaposleni pogosto pod velikim stresom, saj so na očeh vseh, učinkovitost pa jim pogosto pade. Člani ekip, ki ne delajo v pisarnah, pa so po mnenju strokovnjakov, ki so spremljali delo delavcev od doma, bolj osredotočeni na svoje delo in pod manjšim stresom.

Mit številka 6: delavci, ki ne delajo v pisarnah, so osamljeni

Delo od doma ne pomeni, da so delavci popolnoma izolirani. Izberejo si lahko sicer mesto, kjer delajo popolnoma sami v tišini, saj tako lažje delajo, a imajo na voljo precej možnosti. Knjižnice, lokali, tudi coworking prostori so na vrhu seznama priljubljenih delovnih mest izven pisarn.

Mit številka 7: delo od doma povišuje stroške

Vlada prepričanje, da delo od doma zvišuje stroške, zlasti tiste za IT varnost. Raziskave pa kažejo, da je tovrstno delo cenejše. Zakaj? Podjetje ne potrebuje velikih pisarn, zato je strošek za najemnino lahko manjši (če se podjetje preseli v manjše prostore), prav tako lahko namenijo manj denarja za pisarniško pohištvo, vzdrževanje in ugodnosti, kot so kava, čaj in tiskanje.

Mit številka 8: kultura podjetja trpi

Povsem upravičeno je razmišljanje, da ni enako imeti sodelavce v pisarni in da delavec dela od doma. Slednji s preostalimi sodelavci nima rednih stikov v živo.

Vendar pa to ni tisto, kar dela podjetje močno, temveč to, kako so zaposleni obravnavani in kakšno vrednost kažejo.

Mit številka 9: delo od doma poteka vsak dan, tudi čez vikend

Čeprav nekdo fizično ne hodi v službo, to ne pomeni, da nikoli ne neha z delom. Če dela od doma, se mora organizirati in določiti od kdaj do kdaj bo delal. Delo ga bo počakalo, kot če bi delal v pisarni.

Mit številka 10: televizija, kavč in postelja so na dosegu roke

Tisti, ki ne delajo v pisarnah, uživajo v enakih stvareh kot tisti, ki delajo v pisarnah. Prižgejo si radio ali pa priljubljeno glasbeno storitev, ki jim predvaja priljubljeno glasbo.

In če mislite, da vsi delajo v pižami, se motite. Tudi tisti, ki delajo od doma, si oblečejo hlače, se uredijo in imajo občasne težave pri koncentraciji kot tisti v pisarni.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>


Poskrbite, da bodo vaši sestanki učinkoviti

Poskrbite, da bodo vaši sestanki učinkoviti

Sestanki so pomemben del podjetniškega sveta, zato je pomembno, da tako podjetnik kot tudi njegovi zaposleni od njih odnesejo kar največ koristnih informacij v najkrajšem možnem času. Richard Branson zato svetuje, da sestanke nekoliko začinite in vanje vnesete svežino. Preberite več >>

Ali je že čas, da se preselite iz domače pisarne?

Ali je že čas, da se preselite iz domače pisarne?

Slej ko prej se mora vsak mladi podjetnik soočiti z neizogibnim vprašanjem: ali naj še nadaljuje z delom od doma, naj se preseli v coworking ali celo v lastno pisarno? Preberite več >>

Video: Kdaj nastopi čas za coworking?

Video: Kdaj nastopi čas za coworking?

Coworking ali najeta skupna pisarna je pogosta vmesna točka med delom na domu in lastnimi pisarniškimi prostori. Toda številni mladi podjetniki, ki so pravkar pričeli s poslovanjem, niso prepričani, kdaj je pravi čas, da zapustijo domačo dnevno sobo in jo zamenjajo s coworking pisarno. Preberite več >>

S stoječimi mizami v boj proti prezgodnjemu staranju

S stoječimi mizami v boj proti prezgodnjemu staranju

Zadnje raziskave so pokazale, da se rešitev za prezgodnje staranje lahko skriva v skrajševanju časa, ki ga preživimo v sedečem položaju. V kolikor se na delovnem mestu soočate večinoma z delom za računalnikom in papirji, se temu lahko izognete z tako imenovano stoječo mizo. Preberite več >>

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

Grosupeljčanki Andreja Uranič in Ana Berišaj imata radi funkcionalne elemente in prečudovite linije, s katerimi navdušujeta svoje stranke in potrošnike. Podjetniško udejstvovanje sta nadgradili z ustanovitvijo GIG coworkinga v Grosupljem. Preberite več >>

Coworking v Ljubljani

Coworking v Ljubljani

Imaš mlado podjetje in si naveličan dela od doma? Se želiš pri svojem delu posvetovati z enako mislečimi? Bi rad znižal stroške? Preberi spodnji zapis in preveri možnosti, ki ti jih prinaša vključitev v coworking. Preberite več >>

Coworking in Ljubljana

Coworking in Ljubljana

Have you established a company and are tired of working from home? Do you want to consult with like-minded people about your business? Are the costs of your current office too high? Read on and check out the advantages of MP coworking. Preberite več >>

Z Resno igro do reševanja izzivov v podjetju

Z Resno igro do reševanja izzivov v podjetju

Se sprašujete, kako do boljših poslovnih rezultatov, optimizacije poslovanja in učinkovitejše komunikacije znotraj podjetja? Metoda LEGO® SERIOUS PLAY® vam ponuja najboljše odgovore na ta vprašanja. Preberite več >>

Zakaj je coworking vedno bolj priljubljen?

Zakaj je coworking vedno bolj priljubljen?

Raziskave kažejo, da prostori za coworking izboljšujejo produktivnost, povečujejo ustvarjalnost in pozitivno vplivajo na osredotočenost. Povpraševanje po takšnih prostorih se veča, ponudba pa sledi trendu. Zakaj je coworking tako priljubljen in kako izbrati pravega ponudnika? Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje