Katere so najbolje prodajane blagovne znamke?

Raziskovalno podjetje Kantar Worldpanel vsako leto objavi študijo Brand Footprint, v kateri hierarhično razvrsti 50 najpomembnejših svetovnih blagovnih znamk s področja potrošnega blaga. Na podlagi rezultatov lahko opazujemo lokalne okuse, trende in obnašanje potrošnikov.
Katere so najbolje prodajane blagovne znamke?

Katere so najbolje prodajane blagovne znamke na svetu? (Vir slike: Pixabay)

V študijo Brand Footprint so vključena največja in najvplivnejša podjetja oziroma blagovne znamke s področja potrošnega blaga (angl. fast-moving consumer goods), kar vključuje živila in druge prehranske izdelke, kozmetične izdelke, izdelke za nego telesa ter druge izdelke, ki jih vsakodnevno kupujemo v veleblagovnicah. Podlagi za razvrstitev blagovnih znamk sta število in pogostost nakupov posameznih blagovnih znamk – to spremenljivko, ki meri razširjenost in doseg blagovnih znamk, so v podjetju Kantar Worldpanel poimenovali »točke dosega potrošnikov« (angl. Consumer Reach Points).

Namen raziskave je odkriti lokalne okuse, trende in obnašanja ter ugotoviti, kako se ti odražajo v dejanskih odločitvah potrošnikov. Analiza upošteva 300 milijard potrošniških odločitev, se razteza prek 74 odstotkov svetovne populacije in obsega 15 tisoč blagovnih znamk v 44 državah.

Študija zaradi svoje obsežnosti ni popolnoma aktualna, saj zadnja zajema podatke, zbrane med 12. oktobrom 2014 in 11. oktobrom 2015. Kljub temu pa na podlagi ugotovitev študije lahko povlečemo določene zaključke in opazujemo svetovne gospodarske trende.

Predstavljamo 10 najbolj prodajanih blagovnih znak glede na zadnjo razvrstitev:

10. Dove

Podjetje Dove, ki je v lasti multinacionalke Unilever, se je uvrstilo na tretje mesto v kategoriji blagovnih znamk, povezanih z zdravjem in lepoto. Poleg tega je bila ta blagovna znamka med petimi najhitreje rastočimi znamkami v Latinski Ameriki. Število gospodinjstev, ki so kupili vsaj en izdelek podjetja Dove, se je v enem letu povečalo za kar 31 milijonov.

Točke dosega potrošnikov: 1,67 milijona.

Vir slike: Dove.

9. Knorr

Tudi blagovna znamka Knorr je v lasti podjetja Unilever. Knorrove jušne kocke, jušne osnove in različne mešanice v prahu ostajajo priljubljene po celem svetu.

Točke dosega potrošnikov: 1,86 milijona.

8. Indomie

Blagovna znamka podjetja Indofood je specializirana za ponudbo instantnih rezancev. Najbolj priljubljena znamka na tem področju v Indoneziji se je razširila z azijskega področja tudi v Turčijo, pri nas pa ni znana.

Točke dosega potrošnikov: 1,9 milijona.

7. Nescafé

Podjetje Nescafé je v lasti druge multinacionalke Nestlé. Blagovna znamka, ki se ukvarja s prodajo kave v vseh možnih oblikah, je še vedno izjemno priljubljena, vendar je glede na predhodno razvrstitev izgubila eno mesto.

Točke dosega potrošnikov: 2 milijona.

Vir slike: Nescafé.

6. Pepsi

Pijače podjetja Pepsi so priljubljene po celem svetu, vendar le v nekaterih kotičkih sveta, na primer v Egiptu, njihova priljubljenost in prodaja presegata konkurenčno blagovno znamko Coca-Cola.

Točke dosega potrošnikov: 2,2 milijona.

Vir slike: Pepsi.

5. Lay’s

Tudi blagovna znamka Lay’s je v lasti podjetja Pepsi, vendar pa se pod njenim imenom ne prodajajo osvežilne pijače, temveč priljubljeni slani prigrizki: krompirjev čips v različnih oblikah. Blagovna znamka v našem prostoru ni splošno razširjena, vendar je svoj doseg v enem letu povečala za kar 25 milijonov gospodinjstev.

Točke dosega potrošnikov: 2,2 milijona.

Vir slike: Lay’s.

4. Maggi

Blagovna znamka Maggi je Nestléjeva najvišje uvrščena znamka na tem seznamu. Poznamo jo kot proizvajalko instantnih juh, jušnih osnov, omak in instantnih rezancev.

Točke dosega potrošnikov: 2,4 milijona.

3. Lifebuoy

Blagovna znamka Lifebuoy, ki se ukvarja z izdelovanjem in prodajo različnih vrst mila, sodi pod okrilje korporacije Unilever. V zadnjem letu je podjetje namestilo dezinfekcijske naprave na nakupovalne vozičke v Združenih arabskih emiratih in Indoneziji, poleg tega pa je razvilo tudi opozorilni sistem, ki prek obvestil na mobilnih napravah posameznika spominja na pomembnost temeljitega umivanja rok.

Točke dosega potrošnikov: 2,6 milijona.

Vir slike: Lifebuoy.

2. Colgate

Blagovna znamka je del podjetja Colgate-Palmolive. Čeprav sta zobne kreme te blagovne znamke že do sedaj kupovali kar dve tretjini svetovnih gospodinjstev, ji je v enem letu uspelo doseči še dodatnih 40 milijonov gospodinjstev. To predstavlja največjo rast med vsemi podjetji, vključenimi v analizo.

Točke dosega potrošnikov: 4,3 milijona.

1. Coca-Cola

Coca-Cola že leta zasleduje znani cilj, da bi bila dostopna vsem, ki si jo zaželijo. Prepoznavnost svoje znamke in fizično dostopnost svojih izdelkov v podjetju povečujejo z zalaganjem lokalnih trgovin s posebnimi prepoznavnimi hladilniki. Strategija se jim očitno obrestuje.

Točke dosega potrošnikov: 6,3 milijona.

Vir slike: Coca-Cola.

Vir: Business Insider

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Blagovna znamka vam ne zagotavlja tudi pravice do uporabe domene!

Blagovna znamka vam ne zagotavlja tudi pravice do uporabe domene!

Marsikdo si ob hkratni omembi domene in blagovne znamke predstavlja, da zaščita blagovne znamke avtomatično zajema tudi zaščito istoimenske domene. Temu seveda ni tako, v članku pa vam razkrivamo zakaj. Preberite več >>

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

Pozor! Ne nasedajte zavajajoči ponudbi v zvezi z registracijo blagovne znamke

Pozor! Ne nasedajte zavajajoči ponudbi v zvezi z registracijo blagovne znamke

Stranka, ki smo ji pomagali pri registraciji blagovne znamke, nas je opozorila na ponoven poskus prevare, s katerim se je soočila kmalu po vložitvi zahtevka za registracijo. Preberite več >>

Kako izberemo firmo in blagovno znamko za svoje podjetje?

Kako izberemo firmo in blagovno znamko za svoje podjetje?

Predpogoj za ustanovitev podjetja je, da si ustanovitelji izberejo firmo družbe. Kljub splošnemu prepričanju firma ni sinonim za podjetje ali gospodarsko družbo, ampak je le označba podjetja. Firma pomeni ime družbe, ki navzven predstavlja podjetje in služi identifikaciji. Preberite več >>

Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?

Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?

Pred časom je bila na slovenski televiziji predvajana zgodba o težavah slovenskega podjetja zaradi kraje intelektualne lastnine (podatkovne baze) s strani študenta, ki je v podjetju delal. Menite, da je to edini primer? Še zdaleč ne. Preberite več >>

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

Blagovna znamka predstavlja pomemben del strategije poslovanja podjetja. A kršitve pravic intelektualne lastnine so pogoste, zato pogosto prihaja do sporov. Preberite več >>

Registracija patenta

Registracija patenta

Patent je zakonsko zaščitena in izključna pravica do gospodarskega izkoriščanja izuma, ki je ozemeljsko in časovno omejena. Takšno pravico prijavitelju patenta dodeli državni organ, kar za prijavitelja patenta pomeni določene pravice. Preberite več >>

Blagovna znamka za večjo prepoznavnost podjetja

Blagovna znamka za večjo prepoznavnost podjetja

Kaj je tisto, kar naredi podjetje prepoznavno? Seveda lahko na tem področju takoj naštejemo kar nekaj dejavnikov, ki so ključnega pomena pri utrjevanju slovesa podjetja na konkurenčnem trgu. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Pridobitev zasedene spletne domene

Odgovor strokovnjaka: Pridobitev zasedene spletne domene

Ustanovili ste podjetje, morda celo registrirali blagovno znamko, a .com različica vaše firme je na spletu že zasedena. Kako lahko pridobite .com domeno, čeprav je že zasedena vam bomo pojasnili v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje