
3 nasveti za širjenje posla izven meja (Vir: Freeimages.com)
V Sloveniji je vedno več socialnih podjetij. V zadnjem obdobju je število slednjih naraslo iz 7 na 54. Temu je prispevala tudi lani sprejeta strategija socialnega podjetništva in program ukrepov za izvajanje strategije razvoja socialnega podjetništva. V pripravi pa je Operativni program za 2014 – 2020, namenjen razvoju socialnega podjetništva.
Socialno podjetništvo je ena izmed oblik podjetništva, katerega osnovni moto je biti družbeno odgovoren. Biti družbeno odgovoren pomeni, da ravnanje podjetja presega zgolj izpolnjevanje zakonskih obveznosti. Pomeni, da podjetja več investirajo v zaposlene, v okolje in odnose z ostalimi udeleženci, kot od njih zahteva zakonodaja, je v uvodnem nagovoru na konferenci Dnevi socialne ekonomije poudarila Martina Vuk, državna sekretarka na Ministrstvu za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.
Steber družbene ekonomije
Socialna podjetja predstavljajo najmočnejši steber družbene ekonomije, katerega center so ljudje, dobiček pa je namenjen vlaganju v nadaljnji razvoj podjetja in zaposlenih.
Preberite tudi članek Socialno podjetništvo.
Za razvoj in spodbujanje socialnega podjetništva bo Vlada namenila 12,7 milijonov evrov sredstev. Število ukrepov pa povečala na 15 ukrepov in 39 aktivnosti. Nadaljnjemu razvoju socialnega podjetništva bo naklonjen tudi Operativni program za 2014 – 2020, ki je trenutno še v pripravi.
Državna sekretarka Martin Vuk je pozdravila tudi Natečaj družbenih inovacij, kjer se iščejo inovativne rešitve za družbene probleme s katerimi se srečujejo uporabniki socialnovarstvenih storitev, saj se s tem po besedah državne sekretarke izboljšuje kakovost in učinkovitost tovrstnih javnih storitev.
Vir: MDDSZ