5 korakov, kako javnosti predstaviti svojo blagovno znamko

Če želite, da bo vaše podjetje uspešno poslovalo, morate najprej zgraditi blagovno znamko, nato pa jo morate znati predstaviti ljudem. Tako se bo lahko vaša ciljna publika poistovetila z vizijo podjetja in dobivali boste nove in nove stranke.
Kako zgraditi in predstaviti blagovno znamko? (Vir: Pixabay)

Kako zgraditi in predstaviti blagovno znamko? (Vir: Pixabay)

V začetku poslovanja imajo številna podjetja sicer izdelano idejo, v kateri panogi bodo delovala in kakšne izdelke oziroma storitve bodo ponujala. Niso pa še zgradila svoje blagovne znamke in svoje vizije predstavile javnosti. Vendar pa je prav ta proces ključen pri pridobivanju novih strank in širjenju prepoznavnosti podjetja. Podjetnik Jack Canfield mladim podjetnikom svetuje, kako ta proces izpeljali v 5 korakih.

1. korak: Jasno opredelite vrednote, za katerimi stojite

Definirati vrednote in poslanstvo podjetja je podlaga, na kateri boste lahko gradili vse naslednje korake. Bolj jasno kot sami razumete, za čim stojite, učinkoviteje boste lahko sporočilo predali tudi drugim in posledično boste lažje prepričali potencialne stranke.

Da bi opredelili ključne vrednote podjetja, si postavite naslednja vprašanja:

  • “Za kaj se zavzemam?”
  • “Katera vodila me spremljajo že od začetka poslovne poti?”
  • “Katere teme me navdihujejo?”
  • “O čem bi se lahko pogovarjal ves čas? Kako se ob tem počutim?”

Po tem, ko ste razmislili o tem, kakšni so vaši odgovori na zgornja vprašanja, zapišite v največ 10 besedah, kaj je tisto, za čemer stojite.

2. korak: Osredotočite se na najpomembnejše aktivnosti

V začetku je na področju gradnje blagovne znamke ogromno delo. Poimenovati morate podjetje, vzpostaviti spletno stran, izdelati logotip, uporabiti prave barve… Seveda so vse te aktivnosti pomembne, vendar je še bolj pomembno, da se na ustavljate preveč na podrobnostih.

Skušajte v najhitrejšem možnem času ustvariti npr. osnovno spletno stran, osnovni profil na družabnih omrežjih. Delovati morate hitro, da boste lahko kar najhitreje začeli z dejavnostjo. Potem pa sproti nadgrajujte in izboljšujte procese. Pomembno je, da se vedno osredotočite na najpomembnejše aktivnosti, ki so potrebne za vaše poslovanje.

Pri svoji pojavnosti na različnih kanalih imejte vedno v mislih vaše vrednote, moto podjetja. Skušajte to v čim bolj enostavni obliki predstaviti svojemu občinstvu.

3. korak: Sestavite letni marketinški načrt in se ga držite

Podlaga za vse marketinške aktivnosti naj bi bil letni načrt, ki ste ga prej sestavili. Najprej je potrebno sestaviti ogrodje, ki ga naknadno prilagajate konkretnim situacijam in trendom. Naredite torej načrt, kaj nameravate na področju marketinga doseči v roku enega leta. Nato pa določite manjše korake, prek katerih boste zastavljene cilje dosegali.

Pomembno je, da imate letni načrt vedno pred sabo in vam nudi osnovo in oporo pri nadaljnjih odločitvah na tem področju.

4. korak: Lotite se Facebook marketinga

Facebook je socialno omrežje, ki je zelo primerno za izvajanje marketinških aktivnosti. Ustvarja dobre učinke, prednost pa je tudi v tem, da se oglaševanja prek njega lahko lotijo tudi podjetja, ki na voljo še nimajo veliko finančnih sredstev za izvajanje marketinških aktivnosti.

Pomembno je, da so na vašem profilu izpostavljene vrednote podjetja, da je obiskovalcem takoj jasno, kaj jim ponujate. Ključnega pomena je redno objavljanje vsebin, ki bi vašo ciljno publiko lahko zanimale. Poleg tega je smiselno kar v največji meri spodbuditi obiskovalce, da so aktivno udeleženi v objavah. Bodite odzivni na njihove komentarje, pohvale in kritike. Tako boste ustvarili vtis zaupanja in transparentnosti.

5. korak: Bodite dosledni pri izvajanju aktivnosti

Večinoma pri marketingu nimamo težav z razumevanjem teorije, zaplete pa se lahko pri praksi. Tudi če jasno definirate svojo blagovno znamko in naredite marketinški načrt, je vse skupaj brez pomena, če se ne boste vseh aktivnosti, ki so potrebne za dosego ciljev, redno lotevali.

Ključna je torej doslednost. Postavite si dnevne plane za izvajanje marketinga in se jih tudi držite. Tako se npr. odločite, da boste na socialnih omrežjih objavljali vsaj enkrat na dan, da boste video vsebino posneli vsaj enkrat na mesec in da boste strankam redno pošiljali newsletterse.

Vir: Entrepreneuer