5 nasvetov za dobre in sposobne prodajalce

Tisti, ki se profesionalno ukvarjate s prodajo, ste na našem portalu lahko prebrali že mnogo nasvetov za večjo prepričljivost in povečanje prodaje. Tokrat si lahko ogledate še pet načel, ki ločijo dobre prodajalce od slabih.
5 nasvetov za dobre in sposobne prodajalce

5 nasvetov za dobre in sposobne prodajalce (Vir slike: sxc.hu)

Znati prodajati produkte ali storitve je posebna veščina, ki se je ne da zlahka osvojiti. Najprej se je potrebno naučiti poslušati in razumeti kupca. Nato je potrebno izpiliti svoje retorične sposobnosti. Nenazadnje morate postati čim bolj prepričljivi. A za uspešnega prodajalca je prav tako pomembno, da je verodostojen. Le v tem primeru se bodo obstoječi kupci k vam tudi vračali in priporočali vaše storitve ali produkte svojim prijateljem, s čimer boste pridobili tudi nove stranke.

Sposobnost ali veščina prodajanja je zelo cenjena. V ZDA zato tudi ločujejo med pravimi, sposobnimi prodajalci ter slabimi, neverodostojnimi, ki jih imenujejo kar »prodajalci rabljenih avtomobilov« (takšni, ki bi rekli karkoli, tudi popolno laž, da prodajo svoj produkt ali storitev). Če želite biti sami boljši, se držite naslednjih pet načel, ki se jih držijo resnično sposobni (in spodobni) prodajalci.

1. Ne zavajajte.

Ne glede na to, ali prodajate izdelek neposredno kupcu ali pa predstavljate svojo idejo/produkt/storitev potencialnim poslovnim partnerjem – nikoli ne prirejajte zgodbe ali številk zato, da bo vaš predmet prodaje izgledal bolj privlačno. Ne prirejajte resnice in ne namerno izpuščati pomembnih dejstev in številk, ki bi lahko vplivali na odločitev stranke. Ljudje niso neumni, zato boste slej ko prej ujeti na laži. Posledično boste izgubili vso kredibilnost, spoštovanje in tudi vse možnosti, da sklenete uspešen posel.

2. Ne poskušajte zmesti stranke.

Da boste delovali bolj prepričljivo, morate biti pri prodaji povsem natančni in osredotočeni. Ne izgubljajte se v razlaganju podrobnosti, ki niso pomembne, zaradi katerih bi lahko potencialne stranke začele oklevati.

Novica: 8 nasvetov za večjo prepričljivost >>

3. Bodite jasni.

Vaša predstavitev, ustna ali pisna, mora biti razumljiva prav vsakemu bralcu. Ne uporabljajte strokovnih izrazov ali žargona, ki bi lahko bili pri potencialnih strankah razumljeni kot klišejski, površinski ali pa kot posploševanje. Pri predstavitvi produkta, storitve ali ideje bodite povsem jasni.

4. Vaše besede naj bodo preverljive.

Vsa dejstva, ki jih izpostavite, vse številke, vsi uporabljeni primeri morajo biti podkrepljeni z dokazi. Ne pričakujte od ljudi, da vam bodo preprosto verjeli na besedo. Če svojih trditev ne morete na enostaven način podkrepiti (brez različnih verbalnih in miselnih akrobacij), potem jih ne izrekajte.

5. Ne pozabite vključiti meritev in rezultatov.

Da bodo drugi vašo predstavitev videli kot zanesljivo in kredibilno, morate vanjo vključiti čim več meritev in merljivih rezultatov. Je vaš izdelek pomagal komu izgubiti odvečne kilograme? V kakšnem času in koliko kilogramov? Je vaša storitev stranki omogočila dodaten zaslužek? Kolikšen? Z merljivimi dokazi boste zagotovo lažje prepričali potencialne stranke, pri tem pa ne pozabiti na prvo načelo: ne zavajati.

Vir: Under30CEO

 

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje