Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

5 nasvetov za pozitivno kulturo podjetja

Vsako podjetje ima svojo edinstveno kulturo, saj se zaposleni med seboj zelo razlikujejo. Njihova delovna mesta so različna; nekatera so polna nepredvidljivih situacij, druga spet bolj enolična.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Nekatera podjetja so bolj podobna družini, medtem ko so odnosi v drugih striktno profesionalni. Ne glede na to, kakšne narave je vaše delo, mora biti v podjetju pozitivno vzdušje. V nasprotnem primeru boste imeli nezadovoljne delavce, kar posledično vodi tudi v nezadovoljne stranke.

Predlagamo 5 izboljšav, ki vam lahko pomagajo pri oblikovanju boljše kulture podjetja.

  1. Naj bo pisarna prijeten prostor

Pisarna je mesto, kjer bodo vaši zaposleni preživeli veliko ur, večino dni v tednu. V pisarni se morajo počutiti prijetno.

Zaposlenim je treba omogočiti, da svoje delovne veščine in talente realizirajo brez občutka, da so pod stalnim pritiskom ali, da jih nekdo ustrahuje.

Prav tako lahko investirate v to, da bo vaše podjetje prijetno na pogled. Imejte plakate, lončnice in drugo dekoracijo, da bo vaše delovno okolje na pogled bolj privlačno. Naj si zaposleni uredijo svoje delovno mesto po svoje. To jim bo dalo motivacijo za lažje preživljanje vsakodnevnih obveznosti.

  1. Vložite čas in energijo v svoj delovni prostor

Če želite uspešno in pozitivno kulturo svojega podjetja, potem morate v to nekaj vložiti, začnite pri svoji pisarni. Naj bo vaš delovni prostor organiziran in lahko dostopen za vse. To bo navdušilo ne le zaposlene, ampak tudi poslovne partnerje in stranke. Vaša pisarna naj bo dostopna za napovedane in nenapovedane goste, predvsem pa za vaše zaposlene. Do njih bodite pozorni, občasno jim dovolite, da s seboj pripeljejo svoje hišne ljubljenčke, v petek po službi jih povabite na kos pice ipd. Takšne pozornosti so za zaposlene pomembne in jih pozitivno vežejo na delovno mesto.

  1. Bodite zgled

Z drugimi ravnajte tako, kot želite, da oni ravnajo z vami. Če torej želite, da bo vaše podjetje znano po pozitivnosti in dobri delovni etiki, potem morate to poosebljati tudi sami.

Na primer, dovolite, da vodje oddelkov usmerjajo nove zaposlene, hkrati pa novim zaposlenim že takoj dovolite, da sprejemajo odločitve. S tem jim boste takoj dali veljavo. Všeč jim bo, da jih cenite in jim dovolite opravljati pomembne naloge.

  1. Naj bo vaš slog neposreden in iskren

Kot vodja na delovnem mestu boste morali sprejemati težke odločitve, kar je lahko zelo neprijetno opravilo. Včasih bo zaradi vaših odločitev kdo od zaposlenih jezen ali užaljen.

Če želite zmanjšati posledice konflikta, ki se lahko pojavi, vnaprej poiščite rešitev, ki bo kar najbolj pravična za vse udeležene. Močna, neposredna in enakovredna komunikacija do zaposlenih vam bo prišla zelo prav. Zaposleni imajo radi odprto komunikacijsko linijo.

  1. Bodite spoštljivi

Vsakega posebej morate poslušati in jih vse obravnavati z enako mero spoštovanja. Vaši zaposleni imajo tudi svoje zasebno življenje. Upoštevajte njihove želje in potrebe, ko bodo zahtevali proste dneve in skušajte doseči kompromis, ki bo sprejemljiv tako za vas kot delodajalca, kot do zaposlenega kot delavca. Tako boste imeli pozitivno in produktivno delovno silo.

Pozitivna delovna kultura podjetja se kaže tudi navzven. Vrednote, ki jih bodo opazili vaši naročniki, vas lahko vodijo k večjemu poslovnemu uspehu.

 

Vir: under30ceo.com

 

 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Svetovna platforma za nakup in prodajo spletnih podjetij zdaj tudi v Sloveniji

Svetovna platforma za nakup in prodajo spletnih podjetij zdaj tudi v Sloveniji

Flippa je največja svetovna platforma, preko katere lahko podjetniki kupijo ali prodajo svoje spletno podjetje. Zdaj je Flippa dobila tudi lokalno prisotnost na slovenskem in hrvaškem trgu. Več >

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Andraž Žurman je soustanovitelj in direktor podjetja LabCore, visokotehnološkega specialista za analitične storitve v farmacevtski industriji, ki z inovativnim pristopom premika meje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.  Več >

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Nerealno je pričakovati, da bo vaše prvo podjetje izjemno uspešno. Morda ste že slišali za pogosto citirano statistiko, da 90 odstotkov malih podjetij propade. Ta številka je malo pretirana, bolj zanesljiv podatek za mala podjetja kaže, da približno 50 odstotkov podjetij propade v teh prvih petih letih. Več >

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2024. Lestvica ter splošna olajšava sta pomembni predvsem za tiste, ki imate s.p. z upoštevanjem dejanskih stroškov. Več >

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Podjetništvo ni zgolj karierna pot, temveč način razmišljanja in pristopa k življenju. In marsikateri podjetnik, ki ima svoje otroke, želi podobno miselnost prenesti tudi na njih! Več >

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Več >

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Več >

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Več >

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Več >

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki