
Vir slike: Pixabay
Nekatera podjetja so bolj podobna družini, medtem ko so odnosi v drugih striktno profesionalni. Ne glede na to, kakšne narave je vaše delo, mora biti v podjetju pozitivno vzdušje. V nasprotnem primeru boste imeli nezadovoljne delavce, kar posledično vodi tudi v nezadovoljne stranke.
Predlagamo 5 izboljšav, ki vam lahko pomagajo pri oblikovanju boljše kulture podjetja.
-
Naj bo pisarna prijeten prostor
Pisarna je mesto, kjer bodo vaši zaposleni preživeli veliko ur, večino dni v tednu. V pisarni se morajo počutiti prijetno.
Zaposlenim je treba omogočiti, da svoje delovne veščine in talente realizirajo brez občutka, da so pod stalnim pritiskom ali, da jih nekdo ustrahuje.
Prav tako lahko investirate v to, da bo vaše podjetje prijetno na pogled. Imejte plakate, lončnice in drugo dekoracijo, da bo vaše delovno okolje na pogled bolj privlačno. Naj si zaposleni uredijo svoje delovno mesto po svoje. To jim bo dalo motivacijo za lažje preživljanje vsakodnevnih obveznosti.
-
Vložite čas in energijo v svoj delovni prostor
Če želite uspešno in pozitivno kulturo svojega podjetja, potem morate v to nekaj vložiti, začnite pri svoji pisarni. Naj bo vaš delovni prostor organiziran in lahko dostopen za vse. To bo navdušilo ne le zaposlene, ampak tudi poslovne partnerje in stranke. Vaša pisarna naj bo dostopna za napovedane in nenapovedane goste, predvsem pa za vaše zaposlene. Do njih bodite pozorni, občasno jim dovolite, da s seboj pripeljejo svoje hišne ljubljenčke, v petek po službi jih povabite na kos pice ipd. Takšne pozornosti so za zaposlene pomembne in jih pozitivno vežejo na delovno mesto.
-
Bodite zgled
Z drugimi ravnajte tako, kot želite, da oni ravnajo z vami. Če torej želite, da bo vaše podjetje znano po pozitivnosti in dobri delovni etiki, potem morate to poosebljati tudi sami.
Na primer, dovolite, da vodje oddelkov usmerjajo nove zaposlene, hkrati pa novim zaposlenim že takoj dovolite, da sprejemajo odločitve. S tem jim boste takoj dali veljavo. Všeč jim bo, da jih cenite in jim dovolite opravljati pomembne naloge.
-
Naj bo vaš slog neposreden in iskren
Kot vodja na delovnem mestu boste morali sprejemati težke odločitve, kar je lahko zelo neprijetno opravilo. Včasih bo zaradi vaših odločitev kdo od zaposlenih jezen ali užaljen.
Če želite zmanjšati posledice konflikta, ki se lahko pojavi, vnaprej poiščite rešitev, ki bo kar najbolj pravična za vse udeležene. Močna, neposredna in enakovredna komunikacija do zaposlenih vam bo prišla zelo prav. Zaposleni imajo radi odprto komunikacijsko linijo.
-
Bodite spoštljivi
Vsakega posebej morate poslušati in jih vse obravnavati z enako mero spoštovanja. Vaši zaposleni imajo tudi svoje zasebno življenje. Upoštevajte njihove želje in potrebe, ko bodo zahtevali proste dneve in skušajte doseči kompromis, ki bo sprejemljiv tako za vas kot delodajalca, kot do zaposlenega kot delavca. Tako boste imeli pozitivno in produktivno delovno silo.
Pozitivna delovna kultura podjetja se kaže tudi navzven. Vrednote, ki jih bodo opazili vaši naročniki, vas lahko vodijo k večjemu poslovnemu uspehu.
Vir: under30ceo.com