
5 nenavadnih in poceni idej za trženje vašega podjetja (slika: sxc.hu).
V kolikor se ne pustite prestrašiti črnim napovedim, je lahko obdobje gospodarske krize vaša priložnost za uspeh. Vse, kar morate storiti, je biti pripravljeni tvegati z malo drugačnimi pristopi in norimi idejami.
V nadaljevanju je naštetih nekaj idej, ki se morda ne nanašajo povsem na vaš posel – lahko pa katera izmed njih pripomore k novi in za vaš posel primerni ideji.
1. Oglaševalski prostor ob prometni cesti
Podjetnik, ki je želel pozornosti kupcev avtomobilov, je pristopil do krajevne avtoprodaje z velikim elektronskim oglaševalskim prostorom (ob prometni cesti). V zameno za oglaševanje je avtoprodaji ponudil oglase na svoji spletni strani pod rubriko vozila.
2. Študentje
V kolikor so vaša ciljna skupina študentje, se lahko lotite oglaševanja v študentskih časopisih, kar je občutno ceneje od oglaševanja v običajnih časopisih, študentskih domovih, na fakultetah in na spletnih straneh, namenjenih študentom. Prav tako lahko izdelujete različne poceni pripomočke za učenje (z vašim oglasom), npr. označevalce strani.
3. Virtualni dogodki
Potrebujete več obiska na vaši spletni strani? Hitra in učinkovita rešitev so virtualni dogodki. Podjetnik iz ZDA se je domislil virtualnega zaposlitvenega sejma. Krajevne agencije je nato prosil, če lahko objavi njihove ponudbe za delo, in kasneje oglaševal dogodek z omembo prisotnosti različnih agencij.
4. Partnerstva
Če bi radi podpirali kakšno neprofitno organizacijo in resnično verjamete v njihov namen, pričnite sodelovanje – nenavadno partnerstvo vas lahko popelje v druge dimenzije.
5. Nalepke na embalaži za pico
Za majhen denar lahko natisnete veliko samolepilnih nalepk. Nato se dogovorite s krajevnimi dostavljavci in jim v zameno za sodelovanje ponudite brezplačni oglasni prostor na vaši spletni strani, ali pa morda brezplačno storitev oz. izdelek. Tako boste za nizko ceno dosegli veliko ljudi.
Vir: venturebeat.com.