5 stvari, ki si jih vaši zaposleni resnično želijo

5 stvari, ki si jih vaši zaposleni resnično želijo. (Vir slike: sxc.hu)

5 stvari, ki si jih vaši zaposleni resnično želijo

Lastnica verige gostinskih lokalov Popeyes Luisiana Kitchen se je odločila, da se bo pod krinko infiltrirala med svoje zaposlene. Predstavljamo vam nekaj stvari, ki jih je lastnica odkrila med tem, ko je delala s svojimi zaposlenimi.
5 stvari, ki si jih vaši zaposleni resnično želijo

5 stvari, ki si jih vaši zaposleni resnično želijo. (Vir slike: sxc.hu)

Kaj si zaposleni resnično želijo:

1. Prijetno delovno okolje

Zappone, lastnica gostinske verige Popeyes je bila v eni izmed svojih restavracij priča managerju, ki je neprestano ošteval in nadiral svoje zaposlene v pričo strank. To ni primerno, niti prijetno. V takšnem okolju se zaposleni ne počutijo dobro in to se odraža tudi v njihovi produktivnosti.

2. Zasluge za dobro opravljeno delo

V eni izmed restavracij je bila Zappone navdušena nad lojalnostjo podjetju. Hišnik je s svojim denarjem kupoval manj toksična čistila in ji priznal, da se počuti, kot da je restavracija njegova in obžaluje, da dobri delavci ne dobijo nobenih zaslug, kot npr. delavec meseca. V kolikor med zaposlenimi določeni izstopajo, jim morate priznati zasluge – denarne ali nedenarne.

3. Dodatne ugodnosti za zaposlene

Lastnica gostinske verige Popeyes je bila presenečena, ko jo je sodelavec v eni izmed restavracij prosil, če se lahko z njo pelje do konkurenčne restavracije Taco Bell, saj bo tam odštel manj za malico. Nekateri delavci so bili prisiljeni hoditi drugam na malico, saj je bil popust za zaposlene ukinjen in cena malice previsoka. Zappone so zaposleni spomnili tudi na službeni piknik, ki ga ni bilo že nekaj let. Kot podjetje morate nuditi vašim zaposlenim določene ugodnosti, na tak način boste ohranjali višjo stopnjo zadovoljstva med zaposlenimi, to zadovoljstvo pa se bo kasneje prenašalo na vaše stranke.

4. Ponudite zaposlenim pomoč, kadar jo potrebujejo

V kolikor določeno območje kjer živijo vaši zaposleni doleti naravna katastrofa, morate biti pripravljeni pomagati, tako v obliki prostih dni, kot tudi s paketom za preživetje, plačanim nekaj-dnevnim bivanjem v hotelu, ugodnim posojilom, itd.

5. Mentorstvo

V kolikor imajo vaši zaposleni višje cilje in željo po dodatnem izobraževanju ter znanju, jim to priskrbite v obliki mentorstva, treningov, štipendij, itd.

Zapomnite si, vaši zaposleni so ljudje s svojimi težavami iz preteklosti in željami za prihodnost. V kolikor boste z njimi ravnali kot s posamezniki bodo veliko bolj produktivni in bodo bolje predstavljali vaše podjetje ter vašo blagovno znamko.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki