7 novih trendov na delovnem mestu

Kljub temu, da že leta in leta delate na isti poziciji, v istem podjetju to še ne pomeni, da lahko ignorirate razvijajočo se ekonomijo, tehnologijo in demografijo, ki vplivajo na način poslovanja in opravljanja vašega dela.
Podjetnik s popoldanskim s.p.

Popoldanski podjetnik. (Vir slike: sxc.hu)

Predstavljamo vam nekaj novosti na katere morate biti pozorni pri opravljanju vašega dela.

1. Mobilni telefoni

Vedno več zaposlenih poleg službenega računalnika uporablja tudi svoj prenosnik, tablični računalnik ali pametni mobilni telefon, ki ga uporabljajo tudi za službene zadeve. Tukaj se poraja vprašanje varnosti poslovnih podatkov in pomanjkanja nadzora nad zaposlenimi.

2. Delo na daljavo

Vedno bolj pogosto se pojavlja tudi delo na daljavo, s tem podjetje prihrani stroške pisarne, zaposleni pa imajo bolj fleksibilen delavnik.

3. Odprte pisarne

Marsikatero podjetje je že preuredilo pisarniške prostore, da so le-ti bolj odprti in povezujejo različne oddelke.

4. Vse hitrejša komunikacija

Zaposleni se vse bolj poslužujejo čim hitrejše komunikacije, s tem izgublja na svoji vrednosti tudi elektronska pošta. Vse bolj pa postajajo popularna elektronska sporočila in elektronske mreže, kjer zaposleni izmenjujejo svoja mnenja.

5. Programska oprema na spletu

Podjetja so pričela uporabljati svoje lastne socialne mreže zasnovane na podobi Facebook-a, da se zaposleni med seboj lahko sporazumevajo in si delijo dokumente.

6. Računalništvo v oblaku

Vse večji poudarek je iz leta v leto tudi na računalništvu v oblaku, tako na spletni programski opremi, ki jo podjetje uporablja kot tudi pri vsakodnevnih operacijah.

7. Obratno mentorstvo

Poleg tradicionalnega mentorstva podjetja vedno bolj spodbujajo tudi obratno mentorstvo, kjer mlajši zaposleni svoje starejše kolege učijo uporabo različne programske opreme, uporabo socialnih omrežij in ostalih spretnosti.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje