
Članek: Kako zaposliti tujca? (Vir slike: sxc.hu)
Povejte svoje polno ime
Ko se javite na telefon, uporabite ustrezen pozdrav in takoj na začetku povejte svoje polno osebno ime, saj v primeru uporabe zgolj prvega imena to lahko zveni preveč neformalno, uporaba samo priimka pa že preveč formalno.
Pazite na ustrezno glasnost govorjenja
Nekateri ljudje se preprosto ne zavedajo, kako glasni so, še posebej, če je njihova pozornost usmerjena na osebo na drugi strani linije. Pri tem bodite pazljivi tudi na vsebino povedanega, saj nikoli ne veste, kdo v pisarni bo ta pogovor slišal.
Ne oglašajte se na telefon, medtem ko sestankujete ali obedujete z drugimi
Na sestanku ali pri kosilu se ne oglašajte na telefon, svetuje Pachterjeva, saj to nakazuje, da je ta nekdo na drugi strani mobilnega telefona bolj pomemben kot tisti, s katerim obedujete. V primeru, da pa pričakujete določen pomemben klic med vnaprej dogovorjenim sestankom, dajte človeku, s katerim sestankujete, to jasno vedeti že vnaprej.
Med sestankom ne polagajte telefona na mizo
Polaganja telefona na mizo med sestankom je po mnenju Pachterjeve pravzaprav drug način, da nekomu povemo oz. mu nakažemo, da ni ravno vreden našega časa v polni meri. Tudi, če se ob klicih ne bi oglašali na svoj telefon, bi ta na vidnem mestu lahko deloval moteče.
Upoštevajte mirna okolja
Če ste prisotni na konferenci ali sestanku, je nevljudno pustiti zvoniti svoj telefon in s tem zmotiti vse v dvorani vključno z govorcem. Najboljši način: vklop vibriranja.
Izberite ustrezno zvonjenje
Bi si res želeli, da vaši kolegi poslušajo Kayne Westov zadnji hit, ki bo prekinil tišino delovne vneme? Verjetno ne. Pachterjeva svetuje ustrezno nevtralen ton zvonjenja.
Osebi, ki jo dajete na zvočnik, to tudi jasno povejte!
Če že dajete koga na zvočnik, morate slednjemu nujno dati vedeti, kdo vse ga pri pogovoru posluša. Si predstavljate, da bi vaš sogovornik začel kritizirati nekoga ob vas?
Ne puščajte dolgih glasovnih sporočil
Ne puščajte dolgih glasovnih sporočil, ampak jih oblikujte vsebinsko jedrnato in dajte osebi, ki jo kličete, jasno vedeti, v čem je problem.
Vir: BusinessInsider