8 značilnost uspešnih franšizijev

Glavna ideja franšize je ta, da podjetnik sledi preverjenemu sistemu z namenom doseganja uspeha originalnega podjetja. Poleg zmožnosti slediti začrtanemu sistemu, imajo uspešni franšiziji še 8 skupnih značilnosti.
8 značilnost uspešnih franšizijev

8 značilnost uspešnih franšizijev. (Vir slike: sxc.hu)

Razmišljate, da bi kupili franšizo, pa niste prepričani, da je to za vas? Preberite si naslednjih osem značilnosti uspešnih franšizijev. Morda tudi vi posedujete zapisane lastnosti. V kolikor jih imate, potem je morda nakup franšize prava odločitev za vas.

1. Motiviranost

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • je osredotočen na proizvodnjo,
  • dosega zastavljene rezultate in cilje,
  • vsakič sproti ovrednoti rezultate,
  • razume, da delo še ne prinese rezultata,
  • sproti preverja kje se nahaja. Ko enkrat ugotovi, da izbrana pot ne prinaša pričakovanih rezultatov, nemudoma poišče drug način.

2. Sposobnost uresničevanja dolgoročnih ciljev

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • si predstavlja prihodnost,
  • prepozna naloge in načine za dosego ciljev,
  • se zaveda, da nadure in umazano delo ni popolna situacija, vendar se bo trud enkrat poplačal,
  • sledi dolgoročnim ciljem,
  • dolgoročni cilji ga motivirajo pri vsakodnevnih opravilih,
  • vedno je z mislimi na cilju.

3. Sposobnost vodenja

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • se pod njegovim vodstvom posel kar razvije,
  • mu je veliko do uspeha,
  • prepozna trud drugih,
  • posedanje in čakanje, da mu posel pade v naročje ni njegov način dela.

4. Optimizem

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • vedno gleda naprej,
  • ustvari rešitve,
  • ostaja optimističen in pozitivno gleda na stvari,
  • ima kozarec vedno na pol poln,
  • rešitve in priložnosti so vedno bolj očitne, kot problemi in nevarnosti,
  • čas porabi zato, da problem razreši in ne s tem, da ugotavlja, zakaj je problem nastal.

5. Prijaznost do ljudi in empatija

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • se ujame s strankami,
  • je moralen,
  • uspešen pri mreženju,
  • predstavlja glas ljudstva,
  • prepozna, da ne glede na to v kakšnem poslu je, stranke in zaposleni so vedno najbolj pomembni za uspeh podjetja,
  • ohranjanje dobrih odnosov je zanj nekaj čisto naravnega.

6. Zemljevid

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • ima rad začrtano pot,
  • si želi zaščitne mreže,
  • je vedo previden,
  • si želi varnost.

7. Odpornost

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • zaupa prihodnosti,
  • ni pesimističen,
  • ima rad izzive,
  • se vedno pobere s tal, še močnejši kot je bil.

8. Zbranost in mirnost

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • je konsistenten,
  • zbran,
  • osredotočen,
  • se spopade s problemi,
  • ne zažene panike po nepotrebnem,
  • se osredotoča na ključne naloge.

Glede na to, da franšiza ni za vsakogar, pa je ta posel lahko idealen za določene osebe. V kolikor se prepoznate v zgoraj naštetih lastnostih obstaja velika verjetnost, da postanete uspešen franšizij.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje