Apple z vrtoglavim dobičkom

Applovo poročilo o fantastičnem dobičku je poročilo, s katerim se je to podjetje vpisalo v zgodovino. Iz prvega mesta zaslužkarjev je s tem izrinil ruskega naftnega velikana Gazprom, ki je v prvem četrtletju leta 2011 zaslužil 16,2 milijarde dolarjev.
Apple z vrtoglavim dobičkom

Na sliki Tim Cook (Vir slike: YouTube).

Samo s prodajo iPhonov so za kar trikrat presegli dobiček Googla iz tretjega četrtletja. Nova modela, iPhone 6 in iPhone 6 Plus sta se kljub slabšim pričakovanjem prodajala izredno dobro, skupno so prodali kar 75,4 milijonov iPhonov. Za primerjavo, v zadnjem četrtletju leta 2013 so skupno prodali 51 milijonov modelov iPhone 5S in 5C.

Več, kot so prodali v letu 2011

Tokratna prodaja je kar za 7-krat večja, kolikor je Microsoft v povezavi z Nokio prodal telefonov. Pravzaprav je to tudi več, kot je Apple uspel prodati iPhonov v celotnem fiskalnem letu leta 2011.

Prodaja izven ZDA predstavlja skoraj dve tretjini dobička

S tako dobro prodajo svojih pametnih telefonov si je priskrbel kar dve tretjini celotnega prihodka. Svojo prodajo je uspel povečati tudi na Kitajskem, kjer glavnega konkurenta predstavlja podjetje Xiaomi, ki velja za velikega posnemovalca Appla. Prodaja izven ZDA jim je prinesla 65 odstotkov celotnega dobička.

Upad od novembra lani se nadaljuje

Apple je v zadnjem četrtletju prodal 21,4 milijonov iPadov, kar predstavlja padec za 22 odstotkov v primerjavi z istim obdobjem lani. To smatrajo kot razočaranje, a prodaja tablic, pravijo analitiki, se umirja tudi pri ostalih proizvajalcih. Pa vendar Apple ostaja vodilni prodajalec tablic. Kot je pojasnil Cook, je cikel pri iPadih veliko daljši kot pri iPhonih, nekje med iPhonom in računalnikom. Prvi upad naročil so sicer zaznali že novembra lani. Skoraj polovica iPadovih kupcev prihaja iz ZDA, Japonske in Velike Britanije.

Tablica, ki je nihče ni maral

Tablica, ki je osvojila številne potrošnike, pa tudi proizvajalce, ki so njihovo idejo zapakirali po svoje, v teh dneh slavi 5. rojstni dan. Steve Jobs jo je namreč svetu predstavil 27. januarja leta 2010. Pot do srca potrošnikov ni bila lahka, saj so mnogi idejo o tablici kritizirali. Priljubljena tehnološka stran Gizmodo je celo objavila članek o osmih stvareh, ki jih niso navdušile pri iPadu, vključno s »slabo« tipkovnico in nezmožnostjo namestitve Adobe Flasha. Drugi so se posmehovali iz imena naprave, saj naj bi jih precej spominjalo na ženske izdelke. In kako smo se zmotili!

Apple Watch prihaja aprila

Napovedi Appla so tudi za naslednje četrtletje, ki se bo končalo marca, spodbudne. Pričakujejo od 52 do 55 milijard dolarjev prihodkov, kar bi bilo celo več kot lani. Aprila bodo začeli tudi s prodajo Apple Watch, napravice, od katere si Apple obeta marsikaj. Cena za osnovni model naj bi se začela pri 349 dolarjev, cena za prestižnejše modele pa ostaja skrivnost. »Ne morem živeti brez nje,« pravi Tim Cook.  Apple Watch bo njihova prva nova napravica, odkar je podjetje leta 2010 na trg pospremilo iPad.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje