Blaž Kos: Sporazum o varovanju poslovnih skrivnosti

Poglejte si primer sporazuma o varovanju poslovnih skrivnosti, katerega lahko uporabite, kadar predstavljate svojo idejo in ste skeptični o varnosti le-te. Seveda je smiselno po potrebi sporazum prilagoditi glede na naravo vašega projekta.
3 nasveti za dober poslovni model

3 nasveti za dober poslovni model (Vir slike: sxc.hu)

Stranka 1, Naslov, Kraj, DŠ, MŠ ali EMŠO, ki ga zastopa Zastopnik 1

in

Stranka 2, Naslov, Kraj, DŠ, MŠ ali EMŠO, ki ga zastopa Zastopnik 2

sklepata

SPORAZUM O VAROVANJU POSLOVNIH SKRIVNOSTI

Vabljeni tudi k branju drugih člankov Blaža Kosa!

I.

Ta sporazum določa obveznosti in pravice obeh strank glede varovanja podatkov, ki bodo posredovani Stranki 2 s strani Stranke 1 v sklopu projekta Projekt 1.

II.

Kot zaupni podatek v smislu tega sporazuma se šteje:

  • vsak podatek, ki ga stranka zavestno posreduje drugi stranki v povezavi z izdelavo in predstavitvijo tega projekta;
  • vsak podatek, ki ga ena stranka pridobi od druge stranke v pogovorih, povezanih z izdelavo projekta ali ki ga stranka pridobi s povezavo posameznih podatkov pridobljenih v takšnih pogovorih;
  • vsak podatek, ki ga ena stranka pridobi od druge za potrebe izdelave projekta ali ki ga posamezna stranka posreduje drugi stranki zaradi sodelovanja v tem projektu;
  • vsak poslovni podatek posamezne izmed strank, ki je opredeljen kot poslovna skrivnost ali bi lahko bil opredeljen kot poslovna skrivnost v skladu z ustreznimi določbami zakona o gospodarskih družbah in ki ga stranka pridobi neposredno od druge stranke ali pa tretje osebe.

III.

Kot poslovna skrivnost se ne šteje:

  • podatek, s katerim je stranka razpolagala že pred sklenitvijo tega sporazuma brez obveznosti varovanja poslovne skrivnosti;
  • podatki, ki so stranki javno dosegljivi;
  • lastni podatki, ki ji posamezna stranka da na razpolago javnosti;
  • podatki iz prejšnje točke tega sporazuma, ki jih posamezna stranka naknadno javno objavi in sicer po dnevu takšne javne objave;
  • podatki, za katere posamezna stranka izrecno opredeli, da niso predmet tega sporazuma in da se torej ne štejejo za zaupne podatke;
  • podatki, do katerih pride posamezna stranka s pomočjo dovoljenega poizvedovanja in povezovanja javno znanih ali dostopnih podatkov.

IV.

Vsaka stranka mora:

  • varovati zaupne podatke v skladu s pravili varovanja poslovnih skrivnosti;
  • uporabljati zaupne podatke samo za potrebe izdelave in realizacije projekta;
  • opraviti vse potrebe dejavnosti, da bodo zaupni podatki ostali tajni ter varni pred krajo ali kakršnokoli protipravno odsvojitvijo;
  • preprečiti, da bi se z zaupnimi podatki seznanile nepooblaščene tretje osebe.

V.

Sporazum o varovanju poslovnih skrivnosti velja za posamezne poslovne skrivnosti oz. zaupne podatke od njihovega prejema do preteka 2 let od zaključka projekta.

VI.

Za nespoštovanje tega sporazuma se ne šteje posredovanje kakršnihkoli zaupnih podatkov na zahtevo državnih organov, organov lokalnih skupnosti ali nosilcev javnih pooblastil, ki so posredovani skladno z zakonom.

Ne glede na določbe tega sporazuma je vsaki stranki dovoljeno posredovanje podatkov tretjim osebam na podlagi predhodnega pisnega soglasja druge stranke.

VII.

Pogodbeni stranki bosta morebitne nesporazume, ki bi nastali pri izvrševanju te pogodbe, skušali reševati sporazumno. V kolikor sporazum ne bo mogoč, je za reševanje sporov krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

VIII.

Ta sporazum je sestavljen v dveh (2) enakih izvodih, od katerih vsaka pogodbena stranka prejme po en (1) izvod.

IX.

Ta sporazum je sklenjen in začne veljati z dnem ko ga podpišeta obe stranki.

V Kraj, dne Dan

Podpis Stranke 1

Podpis Stranke 2

Vir: Blaž Kos

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje