Božiček, Dedek Mraz prinesita mi …

Na vrhu seznama želja prazničnih daril Evropejcev so tudi letos tehnološke napravice. Več kot polovica si želi odpreti darilo, v njem pa videti prenosni računalnik, tablico, pametni telefon ali pa napravo 2 v 1.
Božiček, Dedek Mraz prinesita mi …

Na vrhu seznama želja so tehnološke napravice (Vir slike: YouTube).

Kar 51 odstotkov Evropejcev meni, da si njihovi bližnji želijo tehnološke napravice. Želi si jih 41 odstotkov moških, medtem ko ženske nad tem niso tako navdušene, le 18 odstotkov bi si jih želelo takšno darilo. Veliko raje bi videle darila iz področja lepote, zdravja ali oblačil.

V raziskavi Intela, s katero je preveril božične nakupovalne navade Evropejcev, si tablico želi 37 odstotkov ljudi. Prav to napravico bo kupila petina vprašanih za letošnje praznike svojim bližnjim. Mnogi menijo, da gre za dovolj univerzalno darilo, ki si ga želijo pravzaprav vse generacije, zato z nakupom tablice ne moremo zgrešiti.

Moški večji zapravljivci 

In če ste mislili, da so ženske večje zapravljivke, ste se zmotili. Pri moških obstaja precej večja verjetnost kot pri ženskah, da bodo za darilo namenili več kot 300 evrov. Moški bodo za najdražje darilo v povprečju namenili 125 evrov več kot ženske. Približno tretjina Britancev in Švedov za najdražje darilo odšteje več kot 315 evrov, precej manj takšnih zapravljivcev pa je med Nizozemci in Poljaki (12 in 9 odstotkov).

Kdaj Evropejci kupujejo praznična darila?

Eden od desetih Evropejcev božične nakupe opravi že tekom leta, s čimer prihrani denar in se ne znajde v gnečah v trgovinah. Večina, šest od desetih Evropejcev, pa praznična darila nakupi decembra. Tudi za to, da si tako tudi sami pričarajo praznični december in nakupovalno mrzlico. Trije od desetih nakupe opravijo v zadnjih desetih dneh, kar pri večini povzroči stres in občutek nemoči.

Rusi nakupujejo zadnji hip

Po Intelovi raziskavi kar 23 odstotkov žensk nakupi za svoje partnerje pahnejo v obup, saj nakupujejo pozno in v naglici. Dva odstotka vprašanih svoje nakupe opravita celo na božični večer, rekordno število teh, 15 odstotkov, prihaja iz Rusije.

Moški za ženske, ženske za moške in otroke

Pet od desetih Evropejcev najdražja darila kupi za svoje partnerke, medtem ko se v ženski nakupovalni vrečki znajdejo tako darila za partnerja kot tudi za otroke. Štiri od desetih žensk podari največje darilo partnerju, ena od treh pa otrokom.

Zastavite si proračun in se ga držite!

Praznično nakupovanje kar precej oklesti družinski proračun. Večina si zastavi najvišji proračun za nakup daril (71 odstotkov), kljub temu pa tretjina porabi več sredstev, kot so prvotno načrtovali. Zanimivo, Nemci se najbolj držijo začrtanega proračuna. Pri Italijanih obstaja največja verjetnost, da bodo zapravili preveč (41 odstotkov), pri Švedih pa najmanjša (17 odstotkov).

35 odstotkov bo nakupovalo prek spleta

Intelova raziskava razkriva tudi pomemben podatek za vse spletne trgovine – tretjina bo opravila nakupe v prazničnem decembru prek spleta, 60 odstotkov pa v fizičnih trgovinah. Med nakupovanjem za naše najdražje pa bomo morda našli tudi popolno darilo za sebe – kot razkriva omenjena raziskava, bo več kot polovica kupila darila zase ravno med nakupovanjem za druge. 

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje