Čarobne besede, ki prodajajo

Ne doživimo prav pogosto, da bi čarovniki delili svoje trike, zato pa vam danes odgrinjamo zaveso marketinških čarovnij. Iskanje besed ki motivirajo in prepričajo so že v 20. stoletju postala mala znanost, saj so povzročila povečanje efektivnosti oglaševanja in prodajnih sporočil. Priznani oglaševalski guru David Ogilvy nam danes predstavlja svoje 3 najefektivnejše čarobne besede.
Čarobne besede, ki prodajajo

Tri čarobne besede, ki prodajajo (vir slike: SmallBizBee).

1: KER

Najmočnejša beseda ki jo lahko uporabite da nekoga v nekaj prepričate ni “Vi”, “Novo”, niti “Brezplačno” kot misli večina, ampak je “Ker”.

Zakaj?

Ta beseda ima skoraj neubranljivo moč za ustvarjanje prepričanj v mislih drugih. Njena magična moč prihaja iz dejstva da nihče izmed nas pravzaprav ne sprejema odločitev logično. Skoraj v vseh primerih ljudje sprejemamo odločitve na podlagi emocij – in jih nato upravičimo z uporabo logike.
Ko uporabite besedo “Ker”, s tem zagotavljate utemeljitev zakaj naj vam oseba na drugi strani verjame. Zares neverjetno pa je to, da za razlog, ki sledi besedi “Ker”, sploh ni potrebno, da je popolnoma logičen in dokazljiv.

Na bolj praktični ravni, kateri od teh prošenj je prepričljivejši?

– “Bi kupili te kekse?”

ali

– “Bi kupili te kekse, ker gre izkupiček prodaje za nabavo novega računalnika v učilnici?”


2: VI

Nihče ne želi prejemati prodajnih sporočil, ki nas vse preplavljajo. Vsakič ko opazimo takšno sporočilo se vprašamo “Ali je to zame uporabno?”. Če je sporočilo namenjeno nedefinirani skupini ljudi, je odgovor po navadi “ne”. Torej, vsako sporočilo bi moralo biti naslovljeno na določeno osebo. “Vas”.

Da vas prepričam. Predstavljajte si da stojite na natrpani ulici in vpijete: “Mi lahko nekdo pomaga?!”. Nato si izberite določeno oseba in jo poglejte z vprašanjem: “Mi vi lahko pomagate”?


3: PREDSTAVLJAJTE SI

Hipnotične sugestije so fascinantne. Najlažji način do hipnoze je, da vprašate nekoga naj si nekaj predstavlja. Ko zaposlimo svojo domišljijo, zdrsnemo v rahlo stanje zamaknjenosti – svoje racionalne misli postavimo ob stran za trenutek in dovolimo svoji bolj kreativni podzavesti da prevzame krmilo.

Naša podzavest pa deluje kot dežela želja, spominov, poželenj in sanj. Ko predlagamo nekomu, da si sebe predstavlja v okolju z nekimi prednostmi ki jih ponujate – ga pravzaprav pripeljete do stanja da razmišlja kot kupec in do pred-izkušnje z občutki in sprejemljivostjo lastništva prodajne stvari. Tako nekoga s stališča, da mu želite pomagati, pravzaprav prepričate. In to je prava magija.

Druga, a podobna taktika je tudi, ko človeka nagovorite k spominjanju in tudi tako dosežete njegovo podzavest. “Se spomnite kako ste se počutili na božično jutro, ko ste zagledali novi, bleščeč se mobitel, pod božično smreko?”. Nato pa povežite te njegove občutke s produktom, ki ga prodajate.

Zdaj pa … si predstavljajte, kaj lahko dosežete z uporabo teh čarobnih besed za promocijo vašega posla. Ker imajo skorajda moč uroka.

 

Vir: SmallBizBee

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje