Čas za najem vodje socialnih medijev?

Čas za najem vodje socialnih medijev? (slika: sxc.hu)

Čas za najem vodje socialnih medijev?

Podjetniki se dnevno srečujejo z nešteto nalogami, ki jih morajo dokončati in včasih se zgodi, da dnevu zmanjka ur. Na žalost pa tak ritem dela ne prinese nič dobrega na področju pojavljanja v socialnih medijih.
Čas za najem vodje socialnih medijev?

Čas za najem vodje socialnih medijev? (slika: sxc.hu)

Stalna prisotnost na družabnih omrežjih namreč služi k širitvi kroga poznanstev in krepi ugled med strankami. Mnogi poslovni analitiki svetujejo, da je skrajni čas najeti nekoga, ki bo skrbel za neprestano prisotnost na teh omrežjih.

To velja še zlasti za podjetja, ki svoje strategije usmerjajo v družabna omrežja in jim poleg raziskave trga ostane bore malo časa za dejansko aktivnost na npr. Twitterju ali Facebooku. Odlična rešitev tega problema je zaposlitev stratega socialnih medijev, ki bo poskrbel za postavitev temeljev, na katerih bo vaše podjetje lahko napredovalo in se razširilo.

Ob ustanovitvi družabnih omrežij pa je postal popularen tudi poklic ”community manager” (vodja skupnosti), ki je osredotočen direktno na uporabnike in sledilce vaših aktivnosti. Skrbi za uspešno razmerje med podjetjem in vsako osebo, ki vzpostavi kontakt z znamko podjetja.

Preden se odločite za najem enega ali drugega, analizirajte vaše potrebe in stroške, saj boste le tako lahko vedeli koga se bolj obrestuje zaposliti.

Ko enkrat začnete delovati tudi prek socialnih omrežij, to dejanje na vaš posel vpliva pozitivno, vendar ob tem bodite pripravljeni. Stranke bodo napolnile vaš spletni nabiralnik in od vas pričakovale odgovore v čim krajšem času!

Vir: Business Opportunities

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki