
Pametni čevlji, ki spreminjajo barvo in vzorec (Vir slike: IndieGoGo).
E-črnilo ima velik potencial v modni industriji, še zlasti zaradi prilagodljivosti e-papirja. Na platformi za množično financiranje IndieGoGo je aktualen projekt Volvorii Timeless, ki se predstavlja z ženskimi salonarji. Nekateri mediji so jih označili za najbolj elegantno evolucijo v modno-tehnološki industriji.
Med kupci tudi Johson Lee
Med kupci čevljev Volvorii Timeless je tudi predsednik podjetja E-Ink, Johnson Lee. Nad novico je bila ekipa popolnoma navdušena, Leeja pa označili za svojega idola. Kot so zapisali ob kampanji, bi z veseljem sodelovali s podjetjem E-ink pri razvoju produktov in tehnologij.
Do novih čevljev brez obiska trgovine
Ekipa je za potrebe kampanje pridobila tudi certifikat s strani inženirjev podjetja Dragon Innovation, da bi resnično preverili, ali stvar deluje. Na voljo so v beli ali črni barvi s potiskom ob strani, vse to pa se nadzira s pomočjo Bluetooth povezave. Torej, vse, kar potrebujete je pametni telefon, na katerega si naložite aplikacijo (deluje na iOS in Android telefonih), in prek nje začnete spreminjati barvo ali potisk z le nekaj gibi.
V kakšnih primerih pridejo omenjeni pametni čevlji prav? Ko ugotovite, da se vaša obleka ne ujema najbolje s čevlji, preprosto »poklikate« po pametnem telefonu in novi čevlji (brez obiska trgovine in s tem dodatnih stroškov) so tu, ali pa ko se odpravljate na sestanek s stranko, s katero ste že bili nedavno v stikih, želite pa ji pokazati »nov« par čevljev.
Slovenci s prvo platformo za digitalne znake s tehnologijo e-papirja
»Čevlji prihodnosti«, s katerimi se lahko igramo
Ekipa je salonarje razvijala več mesecev. Čevlje prihodnosti, ki jih lahko ženska obuje za na razgovor, sestanek ali sproščeno kavo s prijateljico. E-črnilo omogoči spreminjanje barv in vzorca, barvo pa uporabnica spreminja s preprostim pritiskom na gumb v aplikaciji, s čimer se beli čevlji spremenijo v temnejšo barvo.
Zdaj ženskam ne bo več treba tuhtati, katere čevlje morajo vzeti na potovanje, saj lahko en par prilagajajo glede na priložnost, počutje, obleko itd. Ekipa mora pred tem še doseči cilj, ki si ga je zastavila.
Dva modela že razprodana – jim bo uspelo?
Na IndieGoGu zbirajo 50 tisoč dolarjev, trenutno so zbrali nekaj več kot tretjino sredstev. Za par boste morali odšteti že 249 dolarjev in vsaj 25 dolarjev še za dostavo. Cenejša modela za 149 in 199 dolarjev sta namreč v času pisanja članka že razprodana. Morda se vam cena zdi malce pretirana, a če pomislite, koliko parov čevljev boste na ta račun dobili …