
Investitorji so v Cheezburger Network vložili kar 30 milijonov dolarjev (slika: sxc.hu).
Omrežje Cheezburger Network je bilo ustanovljeno septembra 2007 in ima že 16,5 milijona bralcev, ki objavljajo več kot 500 slik in video posnetkov na mesec. Ti bralci pa si tudi ogledajo kar 375 milijonov spletnih strani in 110 milijonov video posnetkov na mesec.
S pridobljenimi sredstvi pri Cheezburger Networku nameravajo zaposliti približno 20 do 30 ljudi, saj si želijo stvari početi tako kot so to počeli do danes, vendar veliko hitreje in bolj kvalitetno. Cilj vodje podjetja je, da ljudi, ki objavljajo vsebine, kar se da medijsko izpostavi oz. iz njih naredi zvezde, pa čeprav zgolj za kratek čas.
R. Levandov iz podjetja Avalon Ventures pravi, da ima Cheezburger sposobnost biti nekje med internetom, družbo in kulturo – kar zelo privlači ne samo potrošnike, temveč tudi investitorje.
Vir: Ehrlich, Brenna. I Can Haz $$$: Cheezburger Network Scores $30 Million in Funding. Mashable.com, 18.1.2011