Chipolo v 17 urah dosegel cilj

17 ur je ekipa podjetja Nollie Apps, ki jo sestavljajo razvijalci iz Trbovelj, Ljubljane in Polzele, potrebovala, da je dosegla cilj, 15 tisoč dolarjev. Za Chipolo, ki poskrbi, da pozabljivci svojih ključev in denarnic ne boste več založili, zbirajo denarna sredstva še vse do sredine novembra.
Chipolo v 17 urah dosegel cilj

Chipolo v 17 urah dosegel cilj

»Nad izredno dobrim odzivom in doseženim ciljem v prvih 17 urah smo zelo presenečeni in veseli, vendar pa se  zbiranje sredstev s tem še ne konča, saj bo kampanja trajala do 15. novembra. Da v tem času ohranimo isti trend zbiranja sredstev tudi v nadaljevanju kampanje, bo potrebno še veliko dela in vloženega truda,« je povedal Tadej Jevševar, ki je skupaj s preostalimi šestimi člani Chipolo razvil že februarja letos. Chipolo je v celoti slovenski izdelek, iz tujine prihaja le bluetooth čip, in sicer iz Kitajske.

Podprite Chipolo na Kickstarterju!

V ekipi je fantastično vzdušje, pravi Jevševar, motivacija pa še večja kot pred začetkom kampanje. Podpornike kampanje pa čaka še presenečenje: »Pripravljamo nekaj presenečenj, ki jih bomo v teku kampanje še predstavili

Glede na pozitivne odzive ob začetku kampanje lahko pričakujejo odlične rezultate. A so glede napovedi skromni: »Veseli smo, da smo tako hitro zbrali želena sredstva. Ne želimo napovedovati, kaj bo. Veseli smo pozitivnega odziva. Verjamemo pa, da je pred nami pozitivnih 24 dni do konca kampanje.«

Platforma Kickstarter, na kateri predstavlja svoje projekte tudi čedalje več Slovencev – pred dnevi smo pisali o odmevnem uspehu slovenske ekipe FlyKly – pa je v zadnjih dneh dosegla tudi sama rekord. Pravzaprav kar dva.

Več kot 5 milijonov podpornikov je že uspešno financiralo več kot 50 tisoč projektov na Kickstarterju. Uspešnost projektov, torej tistih, ki dosežejo oziroma presežejo zastavljeni finančni cilj, je sicer samo 44-odstotna.

Je pa pred dnevi švicarski inštitut za tehnologijo predstavil algoritem, ki omogoča izračun napovedi uspešnosti projekta v samo štirih urah. Njegovi razvijalci so pri tem upoštevali tako informacije o podpornikih kot tudi število omemb na Twitterju. Kot pravijo, imajo uspešni projekti kar 3,2-krat več omemb na družabnih omrežjih kot neuspešne.

Vir: VentureBeat in Mashable

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje