Chipolo v prvem četrtletju letos že presegel prodajo iz lanskega leta
Ekipa Chipola (Vir slike: Chipolo).
»V našem primeru je bilo ključno, da smo se v drugi polovici lanskega leta osredotočili na distribucijsko mrežo in prodajo v trgovinah, kajti spletna prodaja je terjala previsoke stroške spletnega oglaševanja,« pojasnjuje Tadej Jevševar, vodja ekipe. Od nastopa Chipola se je sicer trg precej spremenil, opaziti je rast in nenehen razvoj, s tem pa prihajajo novi, konkurenčni produkti.
Chipolo gre jeseni na Kitajsko
»Trenutno je Chipolo na voljo v trgovinah v vseh večjih evropskih državah, v ZDA, na Japonskem, v Avstraliji in na Novi Zelandiji, jeseni bo tudi na Kitajskem,« dodaja Jevševar. »Zanimivo je, da konkurenca v Veliki Britaniji pravzaprav ni zelo velika, kajti naša glavna konkurenca prihaja iz ZDA in se za zdaj osredotoča zgolj na njihov domači trg. V ZDA je popolnoma drugačna slika, konkurenca zelo močna, vendar je trg tako velik, da je tudi trenutno drugo mesto za nas zadovoljivo,« razkriva sogovornik.
Kako ohranjati zanimanje trga?
Prodajne številke bodo objavili ob koncu letošnjega leta, vseeno pa razkrije, da so že »v letošnjem prvem četrtletju presegli prodajo celotnega lanskega leta«. Da ohranijo zanimanje trga za svoj produkt, se udeležujejo različnih sejmov, kot so CES v Las Vegasu, Ambiente v Frankfurtu in Maison & Objet v Parizu. »Za nas so sejmi zelo pomembni, saj lahko na njih obiskovalcem pokažemo delovanje našega izdelka, obenem pa tudi dizajn in tehnologijo,« poudarja.
Prijavi se na izbor Mladi podjetnik leta 2015!
Prihaja nova različica v popolnoma novih barvah
V načrtu imajo novo različico Chipola, ki bo po besedah Jevševarja imela nekaj popolnoma novih lastnosti v povezavi s Chipolo aplikacijo in t.i. Chipolo Network, kjer si bodo njihovi uporabniki med seboj pomagali najti izgubljene stvari. »Ta mreža postaja zelo velika in zato pripravljamo nekaj inovativnih novosti prav na tem področju. Prav tako lahko namignem, da bo nov izdelek na voljo v popolnoma novih barvah,« več pa bo o novem produktu znanega ob koncu letošnjega leta.
V ZDA je popolnoma drugačna slika, konkurenca zelo močna, vendar je trg tako velik, da je tudi trenutno drugo mesto za nas zadovoljivo, pravi Tadej Jevševar (Vir slike: Chipolo).
Nove investicije trenutno ne iščejo
Pred kratkim je ekipa prejela 200 tisoč evrov težko investicijo Slovenskega Podjetniškega sklada, ki bo startupu omogočila oglaševanje na tujih trgih in hitrejšo rast. O ostalih investicijah je Jevševar skrivnosten, saj, kot pravi, niso javne in jih zato ne komentirajo. Novih investicij ni na obzorju, pravzaprav jih ne iščejo, saj so osredotočeni na razvoj novega produkta in širjenju mreže njihovih uradnih distributerjev po svetu.
Z ali brez Kickstarterja?
Ekipa ima za seboj že bogato zgodovino. Zdaj, ko je od Kickstarterja minilo že nekaj časa, se vprašanje, ali menijo, da bi Chipolo postal tako hitro prepoznaven tudi brez pomoči množičnega financiranja, ponuja na dlani. »Težko je predvideti, kaj bi bilo, če se ne bi odločili za Kickstarter kampanjo, z zagotovostjo pa upamo trditi, da tako hitro rast naše podjetje ne bi imelo brez uspešne Kickstarter kampanje,« meni Jevševar.
Naj se dobre zgodbe slišijo!
Zaznamovali pa so jih tudi številni izbori, lani se je ekipa prijavila kar na nekaj izborov, med njimi tudi na izbor Mladi podjetnik leta. S temi izbori so želeli, da bi njihovo podjetje spoznali tudi njihovi bodoči sodelavci. »Izbor Mladi podjetnik leta in mesto v finalu si štejemo kot priznanje našemu podjetju za odlično delo,« podoben korak pa svetuje vsem, ki gradijo svojo pot z inovativno storitvijo ali izdelkom. Na izboru lahko mladi podjetniki vidijo in slišijo dobre ideje in zgodbe, obenem pa spoznajo, da je tudi v Sloveniji možno narediti kaj kakovostnega. Kot pravi Jevševar, dobre, uspešne zgodbe moramo v Sloveniji slišati – in to naglas!
Če vas zanima delo pri uspešnem slovenskem startupu, vas ekipa vabi, da si ogledate, kakšne profile delavcev potrebujejo. Morda se boste njihovi ekipi pridružili ravno vi.
Vabljeni k branju: