Zvišali so se prispevki za socialno varnost samozaposlenih

Chipolo v prvem četrtletju letos že presegel prodajo iz lanskega leta

Trg pripomočkov za pametne telefone (ang. smartphone accessories) se nenehno spreminja, na njem je že kar nekaj konkurenčnih izdelkov slovenskemu Chipolu. Zato ekipa razvija nove lastnosti svojega produkta, obenem pa so ustvarili blagovno znamko, s katero se lahko uporabniki poistovetijo.
Chipolo v prvem četrtletju letos že presegel prodajo iz lanskega leta

Ekipa Chipola (Vir slike: Chipolo).

»V našem primeru je bilo ključno, da smo se v drugi polovici lanskega leta osredotočili na distribucijsko mrežo in prodajo v trgovinah, kajti spletna prodaja je terjala previsoke stroške spletnega oglaševanja,« pojasnjuje Tadej Jevševar, vodja ekipe. Od nastopa Chipola se je sicer trg precej spremenil, opaziti je rast in nenehen razvoj, s tem pa prihajajo novi, konkurenčni produkti.

Chipolo gre jeseni na Kitajsko

»Trenutno je Chipolo na voljo v trgovinah v vseh večjih evropskih državah, v ZDA, na Japonskem, v Avstraliji in na Novi Zelandiji, jeseni bo tudi na Kitajskem,« dodaja Jevševar. »Zanimivo je, da konkurenca v Veliki Britaniji pravzaprav ni zelo velika, kajti naša glavna konkurenca prihaja iz ZDA in se za zdaj osredotoča zgolj na njihov domači trg. V ZDA je popolnoma drugačna slika, konkurenca zelo močna, vendar je trg tako velik, da je tudi trenutno drugo mesto za nas zadovoljivo,« razkriva sogovornik.

Kako ohranjati zanimanje trga?

Prodajne številke bodo objavili ob koncu letošnjega leta, vseeno pa razkrije, da so že »v letošnjem prvem četrtletju presegli prodajo celotnega lanskega leta«. Da ohranijo zanimanje trga za svoj produkt, se udeležujejo različnih sejmov, kot so CES v Las Vegasu, Ambiente v Frankfurtu in Maison & Objet v Parizu. »Za nas so sejmi zelo pomembni, saj lahko na njih obiskovalcem pokažemo delovanje našega izdelka, obenem pa tudi dizajn in tehnologijo,« poudarja.

Prijavi se na izbor Mladi podjetnik leta 2015!

Prihaja nova različica v popolnoma novih barvah

V načrtu imajo novo različico Chipola, ki bo po besedah Jevševarja imela nekaj popolnoma novih lastnosti v povezavi s Chipolo aplikacijo in t.i. Chipolo Network, kjer si bodo njihovi uporabniki med seboj pomagali najti izgubljene stvari. »Ta mreža postaja zelo velika in zato pripravljamo nekaj inovativnih novosti prav na tem področju. Prav tako lahko namignem, da bo nov izdelek na voljo v popolnoma novih barvah,« več pa bo o novem produktu znanega ob koncu letošnjega leta.

V ZDA je popolnoma drugačna slika, konkurenca zelo močna, vendar je trg tako velik, da je tudi trenutno drugo mesto za nas zadovoljivo, pravi Tadej Jevševar (Vir slike: Chipolo).

Nove investicije trenutno ne iščejo

Pred kratkim je ekipa prejela 200 tisoč evrov težko investicijo Slovenskega Podjetniškega sklada, ki bo startupu omogočila oglaševanje na tujih trgih in hitrejšo rast. O ostalih investicijah je Jevševar skrivnosten, saj, kot pravi, niso javne in jih zato ne komentirajo. Novih investicij ni na obzorju, pravzaprav jih ne iščejo, saj so osredotočeni na razvoj novega produkta in širjenju mreže njihovih uradnih distributerjev po svetu.

Z ali brez Kickstarterja?

Ekipa ima za seboj že bogato zgodovino. Zdaj, ko je od Kickstarterja minilo že nekaj časa, se vprašanje, ali menijo, da bi Chipolo postal tako hitro prepoznaven tudi brez pomoči množičnega financiranja, ponuja na dlani. »Težko je predvideti, kaj bi bilo, če se ne bi odločili za Kickstarter kampanjo, z zagotovostjo pa upamo trditi, da tako hitro rast naše podjetje ne bi imelo brez uspešne Kickstarter kampanje,« meni Jevševar.

Naj se dobre zgodbe slišijo!

Zaznamovali pa so jih tudi številni izbori, lani se je ekipa prijavila kar na nekaj izborov, med njimi tudi na izbor Mladi podjetnik leta. S temi izbori so želeli, da bi njihovo podjetje spoznali tudi njihovi bodoči sodelavci. »Izbor Mladi podjetnik leta in mesto v finalu si štejemo kot priznanje našemu podjetju za odlično delo,« podoben korak pa svetuje vsem, ki gradijo svojo pot z inovativno storitvijo ali izdelkom. Na izboru lahko mladi podjetniki vidijo in slišijo dobre ideje in zgodbe, obenem pa spoznajo, da je tudi v Sloveniji možno narediti kaj kakovostnega. Kot pravi Jevševar, dobre, uspešne zgodbe moramo v Sloveniji slišati – in to naglas!

Če vas zanima delo pri uspešnem slovenskem startupu, vas ekipa vabi, da si ogledate, kakšne profile delavcev potrebujejo. Morda se boste njihovi ekipi pridružili ravno vi.

Vabljeni k branju:

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Mladi podjetnik leta 2023 je Seudin Softić iz podjetja Autotech!

Mladi podjetnik leta 2023 je Seudin Softić iz podjetja Autotech!

Na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je potekal finalni izbor Mladi podjetnik leta 2023. Pet finalistov je predstavilo svoje zgodbe in se potegovalo za naziv Mladi podjetnik leta, ob tem pa smo lahko poslušali tudi panelno razpravo na temo podjetništva z zanimivimi gosti. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – Izdelki Clariteca za čistejšo kožo

Finalisti MP leta 2023 – Izdelki Clariteca za čistejšo kožo

»Izbor Mladi podjetnik leta spremljam že leta in sem si od nekdaj želela sodelovati pri tem projektu,« nam je zaupala Petja Škufca, ki stoji za podjetjem Clariteca in je ena izmed petih kandidatov, uvrščenih v finale. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – Deltahub lajša bolečine v zapestju

Finalisti MP leta 2023 – Deltahub lajša bolečine v zapestju

Predstavljamo še enega izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2023, ki se nam bodo pridružili na osrednjem dogodku v petek, 24. novembra. Tokrat beseda teče o podjetju Deltahub. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – Autotech stremi k pametnim tovarnam

Finalisti MP leta 2023 – Autotech stremi k pametnim tovarnam

»Podati se v podjetniške vode ni zgolj samo ideja, ampak se za njo skriva tudi vizija, realizacija, analiza, kakovost končnega izdelka in pa seveda povratna informacija končnih kupcev,« sporočajo iz podjetja Autotech d.o.o., ki deluje na področju avtomatizacije in robotike. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – z Wise Up do boljših ocen na maturi

Finalisti MP leta 2023 – z Wise Up do boljših ocen na maturi

»Želimo si kompetentne družbe, ki bo dohajala hiter razvoj, za to pa so najbolj pomembni posamezniki, mladi, ki prihajajo na trg dela,« nam je svoje poslanstvo opisal Luka Vončina iz Wise Up d.o.o.. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – SaleSqueze poenostavlja prodajo

Finalisti MP leta 2023 – SaleSqueze poenostavlja prodajo

Mladi podjetnik Leon Panjtar iz podjetja SaleSqueze d.o.o. je eden izmed petih finalistov, ki je uspel prepričati komisijo in tako nadaljuje boj za naziv Mladi podjetnik leta 2023. Preberite več >>

Kdo so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2023?

Kdo so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2023?

Strokovna komisija je izbrala 5 podjetnikov oziroma podjetniških ekip, ki se bodo v petek, 24. novembra, v okviru brezplačnega dogodka Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! udeležili finalnega dela izbora Mladi podjetnik leta 2023. Preberite več >>

Nasvet Roka Stariča za uspeh: “Vztrajnost, nasmeh in dober marketing”

Nasvet Roka Stariča za uspeh: “Vztrajnost, nasmeh in dober marketing”

Pogovarjali smo se z Rokom Staričem, prejemnikom laskavega naziva Mladi podjetnik leta 2018. Govorili smo o njegovi zmagi, napredku v zadnjih petih letih in njegovih trenutnih aktualnih podjetniških podvigih. Preberite več >>

Za rast in razvoj: v Tiko Pro so uvedli sistem solastništva zaposlenih

Za rast in razvoj: v Tiko Pro so uvedli sistem solastništva zaposlenih

Podjetje Tiko Pro, specializirano za pomoč podjetjem pri pridobivanju sredstev iz nacionalnih in evropskih razpisov, je konec minulega leta uvedlo inovativen sistem solastništva zaposlenih. Ta korak sledi podobnemu modelu, ki ga je nedavno na HardwareSTART meetupu predstavil soustanovitelj in direktor podjetja Dewesoft Jure Knez.  Preberite več >>

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Podjetje Woodway je svojo zgodbo o uspehu začelo pisati leta 2013. Zaradi zelo dobre prodaje lesenih ročnih ur, očal, etuijev in drugih modnih dodatkov priznanih proizvajalcev je kmalu prišlo do odprtja šestih fizičnih trgovin po vsej Sloveniji. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Oznake:, , , , , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje