Chipolo v prvem četrtletju letos že presegel prodajo iz lanskega leta

Trg pripomočkov za pametne telefone (ang. smartphone accessories) se nenehno spreminja, na njem je že kar nekaj konkurenčnih izdelkov slovenskemu Chipolu. Zato ekipa razvija nove lastnosti svojega produkta, obenem pa so ustvarili blagovno znamko, s katero se lahko uporabniki poistovetijo.
Chipolo v prvem četrtletju letos že presegel prodajo iz lanskega leta

Ekipa Chipola (Vir slike: Chipolo).

»V našem primeru je bilo ključno, da smo se v drugi polovici lanskega leta osredotočili na distribucijsko mrežo in prodajo v trgovinah, kajti spletna prodaja je terjala previsoke stroške spletnega oglaševanja,« pojasnjuje Tadej Jevševar, vodja ekipe. Od nastopa Chipola se je sicer trg precej spremenil, opaziti je rast in nenehen razvoj, s tem pa prihajajo novi, konkurenčni produkti.

Chipolo gre jeseni na Kitajsko

»Trenutno je Chipolo na voljo v trgovinah v vseh večjih evropskih državah, v ZDA, na Japonskem, v Avstraliji in na Novi Zelandiji, jeseni bo tudi na Kitajskem,« dodaja Jevševar. »Zanimivo je, da konkurenca v Veliki Britaniji pravzaprav ni zelo velika, kajti naša glavna konkurenca prihaja iz ZDA in se za zdaj osredotoča zgolj na njihov domači trg. V ZDA je popolnoma drugačna slika, konkurenca zelo močna, vendar je trg tako velik, da je tudi trenutno drugo mesto za nas zadovoljivo,« razkriva sogovornik.

Kako ohranjati zanimanje trga?

Prodajne številke bodo objavili ob koncu letošnjega leta, vseeno pa razkrije, da so že »v letošnjem prvem četrtletju presegli prodajo celotnega lanskega leta«. Da ohranijo zanimanje trga za svoj produkt, se udeležujejo različnih sejmov, kot so CES v Las Vegasu, Ambiente v Frankfurtu in Maison & Objet v Parizu. »Za nas so sejmi zelo pomembni, saj lahko na njih obiskovalcem pokažemo delovanje našega izdelka, obenem pa tudi dizajn in tehnologijo,« poudarja.

Prijavi se na izbor Mladi podjetnik leta 2015!

Prihaja nova različica v popolnoma novih barvah

V načrtu imajo novo različico Chipola, ki bo po besedah Jevševarja imela nekaj popolnoma novih lastnosti v povezavi s Chipolo aplikacijo in t.i. Chipolo Network, kjer si bodo njihovi uporabniki med seboj pomagali najti izgubljene stvari. »Ta mreža postaja zelo velika in zato pripravljamo nekaj inovativnih novosti prav na tem področju. Prav tako lahko namignem, da bo nov izdelek na voljo v popolnoma novih barvah,« več pa bo o novem produktu znanega ob koncu letošnjega leta.

V ZDA je popolnoma drugačna slika, konkurenca zelo močna, vendar je trg tako velik, da je tudi trenutno drugo mesto za nas zadovoljivo, pravi Tadej Jevševar (Vir slike: Chipolo).

Nove investicije trenutno ne iščejo

Pred kratkim je ekipa prejela 200 tisoč evrov težko investicijo Slovenskega Podjetniškega sklada, ki bo startupu omogočila oglaševanje na tujih trgih in hitrejšo rast. O ostalih investicijah je Jevševar skrivnosten, saj, kot pravi, niso javne in jih zato ne komentirajo. Novih investicij ni na obzorju, pravzaprav jih ne iščejo, saj so osredotočeni na razvoj novega produkta in širjenju mreže njihovih uradnih distributerjev po svetu.

Z ali brez Kickstarterja?

Ekipa ima za seboj že bogato zgodovino. Zdaj, ko je od Kickstarterja minilo že nekaj časa, se vprašanje, ali menijo, da bi Chipolo postal tako hitro prepoznaven tudi brez pomoči množičnega financiranja, ponuja na dlani. »Težko je predvideti, kaj bi bilo, če se ne bi odločili za Kickstarter kampanjo, z zagotovostjo pa upamo trditi, da tako hitro rast naše podjetje ne bi imelo brez uspešne Kickstarter kampanje,« meni Jevševar.

Naj se dobre zgodbe slišijo!

Zaznamovali pa so jih tudi številni izbori, lani se je ekipa prijavila kar na nekaj izborov, med njimi tudi na izbor Mladi podjetnik leta. S temi izbori so želeli, da bi njihovo podjetje spoznali tudi njihovi bodoči sodelavci. »Izbor Mladi podjetnik leta in mesto v finalu si štejemo kot priznanje našemu podjetju za odlično delo,« podoben korak pa svetuje vsem, ki gradijo svojo pot z inovativno storitvijo ali izdelkom. Na izboru lahko mladi podjetniki vidijo in slišijo dobre ideje in zgodbe, obenem pa spoznajo, da je tudi v Sloveniji možno narediti kaj kakovostnega. Kot pravi Jevševar, dobre, uspešne zgodbe moramo v Sloveniji slišati – in to naglas!

Če vas zanima delo pri uspešnem slovenskem startupu, vas ekipa vabi, da si ogledate, kakšne profile delavcev potrebujejo. Morda se boste njihovi ekipi pridružili ravno vi.

Vabljeni k branju:

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

Leto 2018 je za Domžalčana Roka Stariča, lastnika blagovne znamke Rok’s nut butter, v poslovnem smislu zagotovo prelomno. Naziv Mladi podjetnik leta 2018 je le ena izmed pozitivnih zgodb, ki mu napovedujejo svetlo prihodnost v zahtevnem podjetniškem svetu. Preberite več >>

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Peto obletnico delovanja pri Pivovarni Pelicon obeležujejo z odmevnimi mednarodnimi sodelovanji s partnerji - pivovarji iz Nemčije, Poljske, Hrvaške in Norveške. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

“Smo kar jemo, zakaj torej ne bi jedli dobro, da bi se tako tudi počutili,” poudarja Rok Starič, ustanovitelj blagovne znamke Rok's nut butter in finalist izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018 si je izborilo tudi štajersko podjetje Kokica d.o.o. Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas so z blagovno znamko Pokica hitro našli svoje mesto na trgu. Preberite več >>

Oznake: , , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje