
Coworking v številkah (Vir slike: sxc.hu)
Pri coworkingu gre za delitev delovnih prostorov med več podjetniških ekip. Takšen način opravljanja poslovnih dejavnosti je najbolj priljubljen pri mladih podjetjih, ki želijo privarčevati pri stroških nakupa lastnih pisarn ali pri stroških, ki spremljajo najem pisarniških prostorov, kot so na primer poraba električne energije in vode, stroški za ogrevanje, dostop do interneta in podobno.
Nizki stroški so gotovo ena izmed največjih prednosti coworkinga. Vsekakor pa ne edina! Prilagodljivost ponudnikov storitve je še ena izmed stvari, ki mladim podjetnikom olajša prva leta na tržišču. Odločite se lahko namreč za takšne poslovne prostore, kot vam najbolj ustrezajo: bodisi za delitev pisarne z ekipami iz drugih podjetij, bodisi za najem celotnih, privatnih prostorov, kjer lahko vi in vaša ekipa delo opravljate povsem nemoteno.
Coworking se odlično obrestuje tudi za tiste podjetnike, ki so delo do tedaj opravljali kar od doma ali pa iz sosednjih kavarn. Takšno delo je lahko zelo neproduktivno, saj so moteči elementi prisotni v vsakem trenutku, pojavi pa se tudi težava, ko morate na poslovni sestanek povabiti katerega izmed partnerjev ali potencialnih investitorjev, saj lahko izpadete neprofesionalno.
Večina coworking ponudnikov pa v svojo ponudbo storitev ne vključuje le najema prostora. Praviloma so v ceno vključeni še poštni nabiralnik, dostop do interneta, plačani stroški vode in elektrike ter dostop do sejne sobe, namenjene poslovnim sestankom.
In seveda je tu tudi prednost mreženja in spoznavanja novih obrazov. Deljene pisarne so odličen prostor za povezovanje z ostalimi podjetniki, s tem pa se širi mreža naših poznanstev, kar je dandanes nujno za uspeh v poslovnem svetu.
Vir: Smallbusinessbc.ca