
Dell uspešno komunicira preko Twitterja (slika: textually.org)
Število uporabnikov (1,5 milijona), ki so se prijavili na Dellove tweete, je v zadnjih treh mesecih naraslo za 23 odstotkov. Več kot 100 uslužbencev je že poslalo tweete – Twitterjeva kratka, 140-znakovna sporočila – preko 35 različnih kanalov.
Dell, tretji največji proizvajalec osebnih računalnikov, je začel uporabljati Twitter pred dvema letoma, da bi pridobil nove potrošnike. 6,5 milijonov dolarjev predstavlja skupno vsoto, ki je bila proizvedena preko neposrednih interakcij s potrošniki na Twitterju v tem času. Te prodaje so sicer le majhen del letnih prihodkov podjetja, ki so v lanskem letu znašali kar 61,1 milijard dolarjev. Twitter podjetju predstavlja eno izmed najučinkovitejših orodij za komuniciranje s potrošniki, s katerimi komunicira v 12 državah, vključno z ZDA, Brazilijo, Mehiko, Kitajsko in Japonsko.
Dell, ki ima sedež v Round Rocku v Teksasu, trenutno dosega 3,5 milijonov ljudi preko spletnih socialnih omrežij in lastnih skupnosti, vključno z Direct2Dell.com in IdeaStorm.
Vir: Bloomberg