
Slovenska startup podjetja zaposlujejo. (Vir slike: sxc.hu)
Bravo, diplomiral si! Sedaj lahko pozabiš vse, kar si se naučil. Najbolj obremenjujoče je, da boš vedno bolj pogosto ugotavljal, da stvari, o katerih si se učil na predavanjih, sploh niso tako pomembne, kot si jih v letih študija dojemal.
Navajamo štiri pomembna dejstva, na katera moraš biti pozoren, ko se podajaš v podjetništvo.
1. Vsako delo je tehnološko zaznamovano. Pomembno je, da znaš delati s čim več tehnološkimi pripomočki, ki ti omogočajo boljšo zmogljivost in hitrejše poslovanje.
2. Delovni čas od 9. do 17. ure je mit. Za uspeh podjetja je potrebna stalna prisotnost na trgu in vključevanje vanj na najrazličnejše načine. Zato je tudi pomembno, da si neprestano v delovnem pogonu. Kot podjetnik si namreč za svoj uspeh na trgu ne moreš privoščiti, da bi za trenutek prenehal premišljevati o izboljšavi obstoječega stanja podjetja in o sledečih poslovnih potezah, saj te lahko v trenutku prehiti neko drugo podjetje.
Kadar pa svoje energije ne usmerjaš v ustvarjanje in razvoj poslovne strategije, to usmeriš v povezovanje in navezovanje poslovnih stikov. Začetek v podjetništvu predstavlja neprestano delo, brez zastavljenega delovnega urnika. Tako lahko misel na idejo o delovniku od 9. do 17. ali 18. ure kar pozabiš in se pripraviš na trdo delo, ki bo vključevalo tudi po 12 delovnih ur dnevno in večinoma brez prostih vikendov.
3. Poišči svoje ravnovesje med zasebnim in poklicnim življenjem. Dandanes je to v podjetništvu zelo težaven korak. Do poslovnih zadev in papirjev je namreč mogoče dostopati že praktično od povsod, kjer je omogočena mobilna in internetna povezava, kar še bolj zabriše mejo med zasebnim in poklicnim življenjem. Zaradi teh tehnoloških izboljšav boš tako nekako vedno v skušnjavi pri razmejitvi teh dveh življenjskih sfer.
4. Družbena omrežja niso zgolj prostor, preko katerega se lahko le povezuješ s prijatelji. Prisotnost podjetja na družbenih omrežjih omogoča sodoben način v izboljšavi prodaje, oglaševanja in pridobivanja prepoznavnosti v javnosti. Eden pomembnih je na primer LinkedIn, ki je postal močna povezovalna sila v poslovnem svetu, saj posamezniku omogoča povezovanje s potencialnimi poslovnimi investitorji in z drugimi podjetniki. Prav tako imata pri deljenju poslovnih idej in ciljev veliko vlogo tudi Facebook in Twitter.
Vir: youngentrepreneur.com