
E-oglaševanje v kombinaciji z družabnimi mediji (foto: All Facebook)
Študija organizacije GetResponse je pokazala, da vključitev povezav za posredovanje oglaševane vsebine na več različnih družabnih medijev lahko pripomore k zvišanju razmerja CTR tudi za 55 %, kar z vidika uspešnosti spletne kampanje pomeni velik uspeh, piše BizReport.
Zato ne gre zanemariti dejstva, da je vsak od številnih aktivnih uporabnikov družabnih medijev lahko tisti, ki se mu bo oglas zdel zanimiv in ga bo posredoval svoji mreži prijateljev. Še posebej, če upoštevamo, da integracija omenjene vrste povezav v e-poštna sporočila ne prinaša nobenih dodatnih stroškov.
Po mnenju nekaterih naj bi družabni mediji predstavljali resno grožnjo tradicionalnemu oglaševanju prek e-pošte, vendar pa rezultati zgoraj omenjene študije kažejo, da temu ni tako, saj so – ob pravilni uporabi – družabni mediji lahko zelo pomemben zaveznik e-pošte.
Da e-pošta še ni za odpis, pravi tudi nedavna študija agencije Merkle. Med posamezniki, ki družabnih medijev ne uporabljajo, so našteli 27 % tistih, ki svoj elektronski predal preverijo več kot štirikrat na dan, medtem ko med uporabniki družabnih medijev ta delež znaša 42 %.