Eračuni so postali del vsakodnevnega poslovanja

Še ne tako dolgo nazaj so podjetja strankam izstavljala račune v papirnati obliki, danes pa je ta praksa čedalje bolj redka. Račune se vpisuje v posebne obrazce na računalniku ali tablici, posreduje pa se jih v elektronski obliki.
E-računi (Vir: Pixabay)

E-računi (Vir: Pixabay)

Elektronsko napisani in posredovani računi oziroma eračuni so postali del vsakodnevnega poslovanja. Čeprav se je veliko uporabnikov upiralo novemu načinu izstavljanja, pa so ti kmalu ugotovili, da gre za enostaven postopek, ki se ga da hitro naučiti. Eračuni predstavljajo prednost v različnih ozirih. Ker jih lahko vpišemo v posebne programe na računalnikov, ni potrebe po uporabi papirja. Na tak način torej privarčujemo na stroških papirja.

Eračuni so tudi posredovani preko interneta; običajno preko elektronske pošte. Na tak način prihranimo tudi na stroških kuvert in znamk. Ne privarčujemo pa le na denarju, ampak tudi na času. Računi, poslani preko navadne pošte, potrebujejo vsaj en dan, da pridejo do naslovnika, medtem ko računi, posredovani prek elektronske pošte, do naslovnika pridejo v trenutku. Poleg stroškov in časa pa se na račun eračunov izognemo tudi neredu. V poplavi fizičnih računov se lahko mimogrede kateri od njih založi, poleg tega pa so lahko vir kaosa na pisarniški mizi. Po drugi strani eračuni omogočajo, da imamo boljši pregled nad računi; na enem mestu imamo zbrane vse. Takoj so nam jasni tudi podatki o tem, kdaj so bili računi izdani in kdaj so bili plačani.

Vrste e-računov

To, na kakšen način bo podjetje izstavilo račun stranki, je odvisno od tega, ali je stranka prav tako podjetje, fizična oseba ali proračunski uporabnik. Če gre za proračunskega uporabnika, gre za specifična pravila. Eračune je v tem primeru treba izstaviti prek UJP portala v že vnaprej predpisan obrazec. Za uporabo tega portala je treba najprej pridobiti digitalno potrdilo za elektronsko podpisovanje računov. V primeru, če podjetje izdaja račun drugemu podjetju ali fizični osebi, pa so pravila bolj ohlapna. Eračuni se v tem primeru lahko vnesejo kar v Word ali Excel, še bolj priporočljivo pa je, če se za to uporabi posebne programe, ki zaradi že vnaprej predpisane oblike zmanjšajo verjetnost napak in spustitev pomembnih podatkov.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje