
Goat Mug je postal drugi najbolj financiran slovenski projekt na Kickstarterju! (Vir slike: Kickstarter)
Eleganca, inovativnost in uporabnost so tri lastnosti, ki najbolje pristajajo kavni skodelici v obliki kozjega roga Goat Mug. Gre za produkt skupnega dela dveh ekip: ekipe iz dizajnerskega studia Desnahemisfera ter ekipe iz marketinškega podjetja Equa, ki sta se odločili denarna sredstva za zagon množične proizvodnje poiskati s pomočjo crowdfundinga, natančneje s Kickstarterjem.
In odločitev se je izkazala za odlično: ekipi sta s produktom, ki je na Kickstarterju že kmalu po zagonu spletne kampanje postal pravi hit, prepričali 10.617 podpornikov in zbrali 458.071 dolarjev. S tem je Goat Mug postal drugi najbolj financiran slovenski projekt na Kickstarterju, takoj za projektom FlyKly Smart Wheel, ki je s 2.358 podporniki in zbranimi 701.239 dolarji še vedno velja za najbolj financiran slovenski projekt.
V kolikor vas je odlično zastavljena spletna crowdfunding kampanja ter ideja samega produkta navdušila, lahko zgodbo o Goat Mug iz prve roke slišite na brezplačnem MP dogodku: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!, ki bo na sporedu v sredo, 14. januarja 2015, ob 17. uri.
Anže Miklavec iz podjetja Equa, ki se že nekaj let uspešno ukvarja s prodajo fizičnih produktov v maloprodaji in veleprodaji, tako v fizičnih trgovinah kot tudi prek spleta, bo namreč obiskovalcem pojasnil zanimivosti in podrobnosti o projektu Goat Mug.
Dotaknil se bo naslednjih točk:
Poslušajte zgodbo o Goat Mug v živo!
- Kako smo prišli na idejo za GOAT MUG?
- Kako testirati trg za fizične produkte?
- Razvoj fizičnega produkta. 3D tiskalnik zmanjša stroške razvoja prototipa.
- Prednosti množičnega financiranja: Zakaj smo se odločili za Kickstarter?
- Kako smo se marketinško lotili Kickstarter kampanje?
- Marketing: prodajamo zgodbo, ne produkta.
Vabljeni!