
Microsoft Yahooja ne bo dobil zlahka.
Gigant, ki je omenjenima podjetjema največji, morda celo neulovljivi konkurent, je v sporočilu za javnost izrazil zaskrbljenost nad tem, da bi se Microsoft in Yahoo res združila. Gre namreč za podjetji z velikima tržnima deležema in Google meni, da bi združitev onemogočala konkurenco. Zato poziva pristojne službe naj primer skrbno preučijo.
Zadeva je šla celo tako daleč, da so nekateri vodilni pri Googlu uporabili svoja poznanstva pri podjetjih, ki jih prav tako zanima Yahoo in pri njih iskali zavezništvo za boj proti združitvi. Zavezniška podjetja sicer zaenkrat niso napovedala višje ponudbe za Yahoo, saj je proti Gatesovemu velikanu z denarjem zelo težko konkurirati.
Razloge za Googlov presenetljiv odziv gre morda iskati v začetku lanskega leta, ko je Microsoft sprožil preiskavo protikartelske komisije in s tem zavlekel nakup DoubleClicka. Google z vojno proti Microsoftu ne more skorajda nič izgubiti, lahko pa veliko pridobi, v najslabšem primeru lahko združitev vsaj zavleče za nekaj mesecev. Po drugi strani, če bo do združitve prišlo, bo Yahoo dobil veliko finančno injekcijo, ki jo zaradi težav v zadnjih mesecih krvavo potrebuje. To bi lahko podjetju dalo nov zagon in ga nekoliko približalo Googlu v spletnem oglaševanju.
Google je sicer tudi sam razmišljal o nakupu Yahoo, vendar pa jim protikartelske organizacije tega gotovo ne bi dovolile, saj bi s tem nastal ogromen oglaševalski gigant.
Iz Yahoo so v petek sporočili, da bodo o ponudbi temeljito razmislili. Med drugim je ena izmed možnosti tudi delitev podjetja na manjše enote. Pojavile so se tudi govorice, da naj bi Yahoo za svoje delnice želel višjo ceno. Zaradi tega naj bi že vzpostavili kontakte z nekaterimi drugimi interesenti.
Vir: The New York Times