
Google se je Facebooku zoperstavil s Social Searchom (slika: softpedia)
Google ima namreč rad računalnike, algoritme, hladna trdna dejstva in številke. Ta pristop pa se vsaj do sedaj ni preveč obnesel med družbenimi storitvami. A Google je vztrajen. Lansko leto je predstavil izdelek Googlovih laboratorijev, Social Search, ki dodaja iskalne rezultate vaših prijateljev med običajne rezultate iskalnega pogona. Podjetje meni, da je izdelek pripravljen, da se predstavi širši javnosti, tako da bo v naslednjih dneh na voljo prav vsem v beta različici.
Google upa, da bo izboljšal relevantnost iskalnih rezultatov z integracijo podatkov, ki prihajajo s strani vaših prijateljev ali družine. Ljudje namreč precej bolj zaupamo tistim, ki jih poznamo, četudi bolj površno, kot popolnim tujcem. Rezultati temeljijo tudi na preteklih iskalnih poizvedbah in izbirah. Social Search uporablja Googlove profile, da določi kdo so ljudje, ki so vam pomembni, a po privzetih nastavitvah ne bo imel veliko podatkov o vas ali o vašem socialnem grafu. Zaradi tega je potrebno izpolniti določene obrazce (po želji) in dodati mesta, kjer smo prisotni na spletu. Govorimo seveda o blogih, straneh za deljenje fotografij, socialnih mrežah in podobnem. Social Search bo podatke uporabil za ustvarjanje seznama prijateljev.
Nova Googlova storitev verjetno ne bo zadovoljila vseh uporabnikov, saj še vedno ni popolnoma dovršena. A to je le prvi korak in Google vsekakor ima velike načrte za prihodnost.