Google z novostmi v oglaševanju

Google je vpeljal novost.

Google z novostmi v oglaševanju

The New York Times poroča, da je Google v četrtek začel uporabljati novost v oglaševanju: video oglase.
Google z novostmi v oglaševanju

Google je vpeljal novost.

Spletni oglaševalski velikan je na Valentinovo začel s testiranjem novosti v svetu oglaševanja: video oglase. Ti se bodo prikazovali pomešani med ključne besede, ki se prikažejo med prikazanimi iskanimi rezultati.

Za ta korak se je odločil, ker tekstovni oglasi niso dovolj učinkoviti na prikazih strani v iskanju, ki vsebujejo slike ali video posnetke. V takem primeru so veliko bolj učinkoviti prav video oglasi.

Sprememba bo sprva precej neopazna, saj bodo testi potekali na zelo majhnem delu sistema. Oglasi z video posnetki bodo vsebovali gumb v katerem bo znak plus. Oglas se torej ne bo predvajal samodejno, pač pa le s klikom na gumb. Podoben model naj bi uvedli tudi za slike. 

Video oglasov v testnem obdobju ne bodo posebej zaračunavali. Sistem bo ostal podoben kot pri slikovnih oglasih, torej bo šlo za dražbo, predvajal se bo oglas tistega, ki bo za prikaz plačal več. Oglasi bodo še naprej ciljani.

Oglasili so se tudi že prvi kritiki sistema. Google je namreč doslej zagovarjal tekstovne oglase, ki so v osnovi precej neopazni. Nekateri uporabniki Googlovega iskanja so dejali, da se bodo le temu odpovedali, če bo s temi oglasi pretiraval. Dodaten problem povzroča dejstvo, da bodo video oglasi povečali količino prometa in vprašanje je, kako bodo to prenesli tisti brez širokopasovnih povezav. Več si preberite v komentarjih na koncu izvirnega članka.

Ali bo nov sistem uspešen ali ne, bomo videli kmalu. Google je v lanskem letu s spletnim oglaševanjem zaslužil 16 milijard dolarjev. Morda bo letos ta znesek presegel prav zaradi video oglasov.

Vir: The New York Times

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki