
Ekipa, ki je predstavljala projekt Hexapad na Kickstarterju (Vir slike: Hexapad team).
Kmalu po začetku kampanje na Kickstarterju je Tomaž Jug skupaj z ekipo ambicioznih študentov, ki se je na tej platformi za množično financiranje predstavila z vsestransko veliko tablico, spoznal njegovo (kruto) realnost. Trud in čas, ki so ga vložili v kampanjo, bodo zdaj preusmerili v iskanje novih uspešnih poti.
Zaključuje se obdobje zbiranja finančnih sredstev za Hexapad. Žal niste uspeli zbrati zadostne vsote. Glede na zbrano vsoto imam občutek, kot da ste vmes prekinili aktivno kampanjo. Se motim?
Občutek bo kar pravilen. Prvi dan je bil zelo spodbuden, saj se je kar nekaj ljudi odzvalo na kampanjo, potem pa se je vse skupaj zelo hitro ohladilo. Po nekaj urah smo spoznali realnost Kickstarterja, saj se je naš projekt hitro zgubil v nepregledni množici novih in novih projektov.
Že pred začetkom sem vedel, da če želimo biti uspešni, se ne moremo zanašati samo na Kickstarter. Njihova platforma je zelo dobra do projektov, ki dosežejo hiter odziv, je pa neusmiljena do tistih, ki ne znajo hitro vzbuditi velikega zanimanja.
Na tretjini kampanje sem se odločil, da ne bomo več vlagali v promocijo kampanje, ker je bila verjetnost neuspeha zelo visoka. Zavedati se morate, da smo kar nekaj sredstev vložili v oglaševanje, tako na Googlu, Facebooku, kot v PR objave in ker glede na vložek ni bilo pričakovanih rezultatov, smo se odločili ustaviti oglaševanje. To je pomenilo uradno tudi konec naše kampanje.
Čemu pripisujete neuspeh? Predstavitev projekta je bila vendarle na nivoju ostalih uspešnih Kickstarterjevih projektov. Menite, da je bilo premalo objav na tujih medijih, so prepozno prepoznali vaš projekt?
Predstavitev je res bila na nivoju podobnih projektov; želel bi pohvaliti trud moje ekipe, ki se je med procesom izdelave predstavitve veliko naučila in dala od sebe zelo pohvalen izdelek. Prostora za izboljšave je sicer tu še veliko. Naš cilj ni bil najeti izkušeno multimedijsko agencijo, ampak razviti potrebna znanja znotraj ekipe. Zavedati se moramo, da je našo ekipo tvorila skupina študentov, moj cilj pa je graditi znanje ter izkušnje znotraj te skupine.
Glede objav v medijih pa je zgodba takšna, da smo enostavno te stike začeli graditi prepozno. To je nekako izkušnja večine neuspešnih projektov, resnica pa je, da nikoli ne veš, kdaj si dovolj pripravljen. To opaziš komaj, ko se začnejo (ali ne začnejo) pojavljati objave. Načrt je bil dober, žal pa naša osnovna strategija ni pritegnila želene pozornosti. Med kampanjo smo poslali prek izbranih tisoč elektronskih naslovov, odziv pa je bil zanemarljiv. Mogoče bodo rezultati tega prišli šele zdaj.
Več si preberite v MP intervjuju: Hexapad: Po nekaj urah smo spoznali realnost Kickstarterja >>