Igra in plišaste bombice Kawboom kmalu na IndieGoGo

Inovativno zasnovana IndieGoGo kampanja ekipe Kawboom (Vir slike: arhiv Kawboom)

Igra in plišaste bombice Kawboom kmalu na IndieGoGo

Kawboom, ki je v letošnjem aprilu prejel naziv zmagovalca v kategoriji Igre na Imagine Cup tekmovanju, se je odločil za IndieGoGo kampanjo, ki se bo pričela 13. junija, ko ekipa namerava lansirati igro tudi na Windows Store.
Igra in plišaste bombice Kawboom kmalu na IndieGoGo

Inovativno zasnovana IndieGoGo kampanja ekipe Kawboom (Vir slike: arhiv Kawboom)

“Za začetek bo namenjena slovenskim uporabnikom, vsaj dokler ne odkrijemo vseh hroščkov, ki se bodo najverjetneje pokazali ob prvem stiku s prvimi uporabniki,« razloži Klemen Plazar. 

Sama igra Kawboom zveni precej preprosto; na začetku naj bi vsak igralec prejel bombo, ki je opremljena z odštevalnikom časa, igralec naj bi nato izbral prijatelja, kateremu želi podtakniti bombo, odštevalnik na bombi pa naj bi se sprožil in se prikazal v bazi prijatelja. Pri tem gre za igro časa, saj mora napadeni prijatelj bombo pravočasno odkriti in jo podtakniti nekomu drugemu, še preden se izteče čas.

IndieGoGo ‘kick-of party’ z namenom

»Za pričetek IndieGoGo kampanje pa smo si zamislili nekaj inovativnega. Organizirali bomo ‘IndieGoGo kick-of party’, namenjeno zbiranju sredstev za kampanjo. Obiskovalci bodo lahko na zabavi kupili enake pakete, kot jih bo mogoče kupiti na samem IndieGoGo. Ob koncu večera bomo vsa sredstva nakazali na IndieGoGo in s tem uradno začeli kampanjo. Zabava bo potekala v mariborskem klubu Fuego, ki se je ponudil kot podpornik projekta in bo pomagal pri promociji dogodka, hkrati pa so nam obljubili tudi, da bodo darovali h kampanji,« še pove Plazar. 

Preberite intervju s Klemnom, Kawboom >>

Vizionarsko zazrti v prihodnost …

»Naša vizija za igro Kawboom je v tem, da bi jo lahko igrali vsi prijatelji, ne glede na napravo, ki jo uporabljajo. Razvoj že v tej točki pripravljamo tako, da bo omogočal tako Windows Phone, iOS kot tudi Android uporabnikom, da se igrajo med seboj. Tovrstni razvoj je obsežen, kar je eden od razlogov, zakaj smo se odločili za IndieGoGo kampanjo. Drug razlog je ta, da so vsi, ki so do sedaj videli našo plišasto bombo, želeli slednjo tudi kupiti. Odločili smo se, da dodamo poslovnemu modelu prodajo igrač, vzglavnikov in etuijev za telefone z motivom naših prikupnih bombic. Produkti izgledajo enostavno fantastično, vendar so minimalna naročila za fizične produkte zelo draga. Cilj kampanje je zelo skromen, saj potrebuje samo 4000 evrov, da lahko izvedemo prva naročila in dodamo še enega razvijalca v tim,« še razjasni Plazar.

Zgodbe zanimivh startup podjetnikov lahko slišite na mega dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki