Investitorji so ga zavrnili 27-krat, danes pa prejema milijone dolarjev

Investitorji so ga zavrnili 27-krat, danes prejema milijone (Vir slike: Pixabay.com)

Investitorji so ga zavrnili 27-krat, danes pa prejema milijone dolarjev

Ko je James Reinhart iskal investicijo za svoj startup, so investitorji njegovo idejo zavrnili 27-krat. Na srečo ga to ni ustavilo in do danes je njegovo podjetje prejelo skupaj že 131 milijonov dolarjev investicij.
Investitorji so ga zavrnili 27-krat, danes pa prejema milijone dolarjev

Investitorji so ga zavrnili 27-krat, danes prejema milijone (Vir slike: Pixabay.com)

ThredUp je startup podjetje, ki strankam omogoča prodajo svojih rabljenih oblačil drugim osebam. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2008, vendar je takrat imelo drugačen poslovni model. Reinhart je imel idejo, da bo njegovo podjetje omogočalo izmenjavo oblačil med strankami, še posebno starši, saj otroci hitro prerastejo svoja stara oblačila. Ta ideja žal ni bila najbolj priljubljena.

“Investitorji so se mi smejali”

Reinhart se spominja, da so se mu investitorju ob njegovi predstavitvi ideji smejali, ali pa so celo zaspali, medtem pa je on zaradi takšnega odziva komaj čakal, da bo srečanja konec. Na njegovo srečo ga to ni odvrnilo od tega, da bi odnehal s podjetništvom. Kljub stalnim zavračanjem je bil prepričan v svoj posel, zato se je financiranja lotil sam, ob pomoči njegove družine in prijateljev.

Impossible Food za umetno meso prejel 108 milijonov dolarjev investicije

Obstaja na stotine investitorjev, a le eden je lahko pravi

Kot pravi Reinhart, veliko je investitorjev, a je njegov startup potreboval le enega pravega, ki je verjel v njegovo idejo in mu pomagal uspeti. Po vrsti neuspešnih predstavitev je namreč leta 2010 od uglednega podjetja Trinity Ventures končno zaslišal besede, ki si jih je dolgo želel: “Da, popolnoma razumemo, kako ThredUp deluje”.

Danes njegovo podjetje nima več težav s prejemanjem investicij. Letos je na primer prejelo 81 milijonov dolarjev, do sedaj pa je skupno prejelo že 131 milijonov dolarjev.

Razlog za uspeh je enostaven poslovni model

Reinhart je prepričan, da je bil eden izmed poglavitnih razlogov za uspeh poslovni model, ki je enostaven za razumevanje: ThredUp skuša rešiti problem ljudi, ki imajo prepolno omaro neobrabljenih oblačil.

Sedaj ko Reinhart obvlada nastopanje pred investitorji, ustanoviteljem, ki so se znašli v podobni situaciji in iščejo investicije, svetuje, da naj investitorjem predstavijo, kako svet izgleda danes in kako ga lahko njihova ideja naredi še boljšega.

Vir: businessinsider.com

Investitor Hrvoje Prpić: Nekatere stvari bi lahko naredili bolje

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki